Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه آغاز می‌شود در این هفته تمام بازی‌ها از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود، اما در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان در سالن پور شریفی تبریز به مصاف هم می‌روند.

ابتدا قرار بود بازی این دو تیم در ساعت ۱۶ برگزار شود، اما با درخواست مسئولان تیم مس سونگون و موافقت سازمان لیگ فوتسال بازی دو تیم مس و اهورا به جای ساعت ۱۶ در ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بازیکن سابق تیم نفت جنوب عراق به مس سونگون پیوست

مس در نیم فصل اول مسابقات موفق شد قهرمان رقابت‌های لیگ شود، همچنین تیم اهورا بهبهان هم با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول به کار خود در پایان نیم فصل اول پایان دادند و حال باید دید بازی این دو تیم در دور برگشت با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش باران‌های بهاری شب گذشته در بیشتر شهرستان باعث جاری شدن روان‌آب و تشکیل سیلاب شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به وجود بیش از ۲۳۰۰ سازه آبخیزداری در سطح استان گفت: تا ظهر پنج شنبه حدود ۱۳ میلیون مترمکعب رواناب در این سازه‌ها مدیریت شده اند و با توجه به ادامه بارندگی‌ها این میزان افزایش خواهد داشت.
علیرضا نصرآبادی افزود: وجود این سازه‌ها باعث شد، حجم زیادی از سیلاب مدیریت و میزان خسارت‌های کاهش یابد.
وی با اشاره به پیامد‌های تغییر اقلیم اظهار داشت: تغییر زمان بارندگی‌ها و نیز نوع آن که شکل رگباری به خود گرفته و همچنین خشکسالی‌ها که موجب از بین رفتن پوشش گیاهی و کاهش نفوذ پذیری خاک شده است. سیلابی شدن بارش‌ها را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: طی این بارندگی‌ها دو بندسار که متعلق به این اداره کل نبوده، شکسته است؛ و خساراتی به بار آورده است.
نصرآبادی از شهروندان خواست قبل از ساخت بندسار با مراجعه به ادارات منابع طبیعی از مشاوره فنی رایگان همکاران این اداره کل برخوردار شوند. تا در زمان وقوع سیلاب متحمل خسارت نشوند.
وی گفت: وجود سازه‌های آبخیزداری در کنار طرح‌های نهالکاری می‌تواند شرایط منطقه را برای کاهش پیامد‌های خشکسالی و سیلاب بهینه کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری در پی بارندگی‌های بهاری
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین