Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، حسین مهری که به استان همدان سفر کرده بود از طرح های تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید کرد و در جمع مدیران این واحدهای تولیدی و خبرنگاران حضور یافت و به سؤالات آنان در خصوص عملکرد و برنامه این بانک برای حمایت از بخش تولید این استان پاسخ گفت.

مهری در سفر یاد شده به اتفاق جمعی از اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک با کارکنان شعب استان نیز به گفتگو نشست و ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و بررسی عملکرد این شعبه با تاکید بر لزوم بهبود کیفیت ارائه خدمات و مشتری مداری از همکاران خواست نهایت اهتمام را در اجرای سیاستهای اصلی و برنامه راهبردی بانک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاران شعب بانک باید بیش از گذشته در مسیر حل مشکلات صنعتگران گام بردارند و در انعکاس معضلات و ارائه پیشنهادات خود برای برون رفت از آنها، به مدیران ستادی سرعت عمل و توجه ویژه ای داشته باشند.

مهری با تبیین برنامه بانک در خصوص استقرار بانکداری شرکتی و دیجیتال بیان داشت: مدیریت هزینه ‌های بانک‌ و افزایش رضایت مشتریان در گرو استقرار بانکداری دیجیتال و هم چنین اجرای کامل و مؤثر حاکمیت شرکتی و توجه به نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی در شرایط تحریم های ظالمانه است.

حسین مهری واگذاری اموال مازاد و تملیکی و شرکت ‌های تابعه را از اولویت های حال حاضر این بانک برشمرد و افزود: واگذاری شرکت های تابعه به بخش خصوصی با بهره گیری از ساز و کارهای شفاف تا حد زیادی انجام شده و ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن افزود: افزایش شفافیت سبب جلب اعتماد ذینفعان می شود که مهمترین سرمایه یک بانک است زیرا بدون اعتماد مشتریان جذب سپرده وادامه فعالیت یک بانک متصور نیست.

وی تصریح کرد: توجه به این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که هرگونه مشکل و بحران در سیستم بانکی به طور فراگیر و سریع به کل نظام اقتصادی منتقل می‌شود بنابراین هرگونه عملکرد اشتباه که عدم اعتماد مشتریان نظام بانکی را به دنبال داشته باشد مشکلات به مراتب فراگیرتری را ایجاد خواهد کرد.

رییس هیات مدیره بانک با تاکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، جذب کارمزد و توجه لازم به مشتریان و جذب سپرده ها گفت: با حضور فعال همکاران انتظار می رود این بانک در پایان سال با ارتقای تمامی شاخص ها، از رتبه مناسبی در سطح استان برخوردار شود.

این مدیر ارشد بانکی یادآور شد: مطالبات غیرجاری و معوق مشکل عمده شعب بانک ها است؛ وجود خلاء های قانونی، رکود ناشی از تحریم و نوسانات ارزی، بروکراسی‌ در نظام اداری کشور و عدم توجه به صلاحیت و توان مالی متقاضیان تسهیلات از عوامل افزایش حجم مطالبات غیر جاری بانک‌ها هستند که انتظار داریم با دقت نظر در بررسی اهلیت و صلاحیت متقاضیان، شاهد روند کاهشی آن باشیم.

مهری بیان داشت: یکی از وظایف مهم شعب ایجاد فضا برای تبادل نظر فعالان اقتصادی و انتقال آن به سیاستگذاران بانک است، ضمن اینکه با توان تخصصی و تجاربی که مدیران شعب بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی دارند می توانند مشاوره های فنی، اقتصادی و مالی مناسبی به کارآفرینان و سرمایه گذاران ارائه کنند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اشاره اقدامات این نهاد برای اصلاح نظام اعتبارسنجی تسهیلات خرد، پیرامون جزئیات آن گفت: در مدل کنونی میزان پوشش و دقت آن به ترتیب ۳۰ و ۶۰ درصد است، اما در مدل جدید میزان پوشش آن ۱۰۰ و مقدار دقت آن هم تقریباً ۸۹ درصد است

گروه بانک و بورس بازاررنیوز- سعید ترکاشوند- «مهران محرمیان» معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون توقف روند اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات خرد اظهار کرد: این سیاست متوقف نشده و همین الان هم در حال اجراست، اما مسئله مهمی که پیرامون آن وجود دارد این است که مدل فعلی اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات خرد از کارایی لازمی برخوردار نیست.


معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی تاکید کرد: در مدل کنونی اعتبار سنجی از نظر پوشش فقط ۳۰ درصد مردم امتیاز اعتباری لازم را دارند و از نظر دقت هم اعداد آن ۶۰ درصد است. در مدل جدید اعتبار سنجی تسهیلات خرد، پوشش آن حدود ۱۰۰ درصد بوده و دقت آن هم تقریباً ۸۹ درصد برآورد می‌شود. در حال حاضر مدل جدید اعتبار سنجی تسهیلات قرابت بسیاز زیادی با استاندارد‌های جهانی دارد.


وی تصریح کرد: اکنون فرایند آزمایشی این مدل اعتبارسنجی انجام شده و در حال طی کردن مراحل نهایی خود است. با اتمام مراحل آزمایش آن، به زودی این مدل اعتبارسنجی در نظام بانکی کشور اجرا خواهد شد.


مشروح گفته‌های محرمیان را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: اعتبارسنجی ، بانک مرکزی ، نظام بانکی ، تسهیلات خرد ، مهران محرمیان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9g

دیگر خبرها

  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان