Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت تاکید کرد: تروریسم در خاورمیانه و شمال آفریقا زاییده سیاست‌های نظامی، نفت‌خواری و حمایت استبداد آمریکاست.

به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت در واکنش به خبر هلاکت ابوبکر بغدادی توسط آمریکا طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم با طرح جهان عاری از خشونت و مبارزه با افراط گرایی در عرصه بین‌المللی جزو پیشتازان مقابله با داعش و مدافع رویکرد دیپلماتیک، استراتژیک و ایدئولوژیک با داعشیسم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قافیه را که باختی، خبر خوب «درست کن»؛ البغدادی مرد! +عکس الاغ‌هایی که فربه می‌شوند تا روز افتتاح باغ‌وحش دریده شوند

وی در ادامه آورده است: آمریکا تلاش میکند گفتمان تمدن را به انحصار خود در آورد و لشکرکشی‌ها و تحریم‌های  ظالمانه را به مثابه بخشی از نبرد با تروریسم بازنمایی کند. در صورتی که تروریسم در خاورمیانه و شمال آفریقا زاییده سیاست‌های نظامی، نفت‌خواری و حمایت استبداد آمریکاست.

ربیعی افزوده است: بنیاد داعشیسم با بمب و خمپاره از بین نخواهد رفت و هنوز نمو و نمود دارد. نمو با پترودلارهای منطقه‌ای و نمود با تفکر تکفیری. باید این دو منبع خشکانده شود. هلاکت بغدادی پایان نماد تروریسم تزریقی-تخریبی است؛ تزریق تفکر مرگ به بطن جوامع بشری و تخریب تصویر اسلام در افکار عمومی جهان. همانطور که با مرگ بن‌لادن ریشه ترور نخشکید، مرگ بغدادی نیز پایان داعشیسم نخواهد بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم علی ربیعی داعش پایان داعش سرکرده داعش نابودی داعش داعشی گروه تروریستی داعش فرار داعشی ابوبکر البغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست