Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جعفر طولابی اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های امروز و احتمال بالا آمدن آب رودخانه کرگانه به اهالی این منطقه که کنار رودخانه و در نوار ساحلی قرار دارند هشدار‌های لازم برای تخلیه منازل و واحد‌های تجاری داده شده است.

وی ادامه داد: این منطقه ۱۶۰ واحد مسکونی دارد که همه در منطقه خطر قرار ندارند و تعدادی از آن‌ها که نزدیک رودخانه بوده در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طولابی اضافه کرد: هواشناسی اعلام کرده که امشب هم بارش شدید باران ادامه دارد و بر این اساس باید اقدامات لازم را اجرا کنیم.

فرماندار خرم‌آباد افزود: با هماهنگی دستگاه‌های متولی کمپ‌های اضطراری برپا شده و مشکلی خاصی برای اسکان وجود ندارد و انتظار داریم اهالی منطقه با عوامل امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری کنند.

وی گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان این شهرستان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: همایون شجریان سعد حریری کیهان کلهر داعش ابوبکر البغدادی مقتدی صدر آنفولانزا کرگانه خرم آباد تخلیه منازل رودخانه کرگانه طغیان رودخانه سیلاب همایون شجریان سعد حریری کیهان کلهر داعش ابوبکر البغدادی مقتدی صدر آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان