Web Analytics Made Easy - Statcounter

اونای امری معتقد است تیمش شایسته کسب برد مقابل کریستال پالاس بود و وار در مردود کردن گل سوکراتیس دچار اشتباه شده است.

طرفداری - آرسنال و کریستال پالاس در هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. اونای امری سرمربی توپچی ها در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار به خبرنگاران گفت:

ما می توانیم در خصوص عملکرد خود و تصمیمات وار صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی را بسیار خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. زمانیکه بازی 2-0 شد، باید بهتر بازی را کنترل می کردیم، اما معمولاً تیم مقابل می خواهد فشار بیشتری وارد کند و بدین ترتیب موفق به گلزنی شدند. تصور می کنم که در دیدار امروز شایسته برد بودیم. فقط می توانم از عدم کنترل بهتر مسابقه ابراز تاسف و ناامیدی کنم.

تصمیمات وار موجب شد گل دوم سوکراتیس به کریستال پالاس مردود شود. امری می گوید:

ما باید به تصمیمات وار احترام بگذاریم، هر چند بسیار شگفت انگیز بود. در آخرین دیدارمان در اینجا مقابل بورنموث، آن ها پنالتی واضح بر روی پپه را چک نکردند و در دیدار مقابل شفیلد، خطا بر روی سوکراتیس را بررسی نکردند. استفاده از وار مثبت است، اما در حال حاضر به خوبی از آن استفاده نمی شود. تصور می کنم که وار برای کمک به داوران بسیار مهم است، زیرا اشتباهات آن ها بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند. پنالتی های رخ داده بر روی سوکراتیس و پپه بسیار واضح بودند، اما بازبینی نشدند. شاید آن ها پس از این هفته شروع به بررسی بیشتر صحنه ها کنند. در صحنه گل مردود شده سوکراتیس مقابل کریستال پالاس هیچ خطایی رخ نداد و مطمئنم که شما با بازبینی صحنه رای به مردود شدن گل نخواهید داد. تصور می کنم که مارتین اتکینسون می بایست آن صحنه را مجدداً بازبینی می کرد.

هو شدن گرانیت ژاکا کاپیتان آرسنال پس از تعویض و واکنش وی، سوال بعدی بود که از امری پرسیده شد.

ژاکا دچار اشتباه شد. ما باید آرامش خود را حفظ کنیم. با او در این خصوص به صورت خصوصی صحبت خواهم کرد، زیرا مرتکب واکنش اشتباهی شد. ما با باشگاه و بازیکنان تمرین بازی تحت فشار را انجام می دهیم. ما به خاطر هواداران اینجا هستیم. ما برای آن ها تلاش می کنیم و در هر دو حالت تشویق و انتقاد، باید به آن ها احترام بگذاریم.

آیا پس از این اتفاق همچنان ژاکا کاپیتان آرسنال باقی خواهد ماند؟

اکنون زمان مناسبی برای صحبت در این خصوص نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد

همزمان با پیش‌بینی به اوج رسیدن شرایط جوی ناپایدار در امارات، اداره بلایای طبیعی این کشور از شرکت‌های دولتی و خصوصی درخواست کرد که برای کارمندان خود اجازه دورکاری صادر کنند. 

به گزارش خلیج تایمز، امارات سطح هشدار خود را افزایش داده و آمادگی خود را برای مقابله با رویداد‌های نامساعد آب و هوایی بیشتر کرده است. 

پیش‌بینی شده بارش‌ها از فردا (پنجشنبه) به اوج برسد. هرچند گفته می‌شود شرایط نامساعد آب و هوایی به شدت دو هفته پیش نخواهد بود.

پس از طوفان دو هفته پیش در امارات، به نظر می‌رسد مقامات در حال بررسی اثرات سیل بر مناطق خاصی از کشور هستند. یک مقام مطلع می‌گوید امارات قصد دارد همه راه‌های منتهی به دره‌ها و سد‌ها را ببندد. همچنین به مردم گفته شده در چند روز آینده از حضور در مناطق کوهستانی، کویری و دریا دوری کنند. 

۱۶ آوریل (۲۸ فروردین ماه) در پی وقوع سیل شدید در امارات، صد‌ها پرواز لغو شده و کلاس‌های درس مدارس به مدت چندین روز به صورت آنلاین برگزار شد. سیل خسارت زیادی به ساختمان‌ها و خودرو شهروندان زد و سبب قطعی برق گسترده شد. 

امارات یکی از خشک‌ترین مکان‌های روی زمین است، اما کارشناسان می‌گویند به احتمال زیاد گرمایش جهانی و تغییرات اقلیم سبب چنین اختلالات آب و هوایی در این منطقه کویری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • صحنه دردناک برای یک عقاب / واکنش عقاب ماده را ببینید
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)