Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، میرکاظمی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند گفت: مجموعه آبی میلاد، سالن‌های ورزشی فجر و کوثر، سالن بدنسازی تختی، سالن چند منظوره غدیر در پردیس امیرآباد دانشگاه بیرجند از جمله امکانات ورزشی است که در اختیار دانشجویان قرار دارد.

او بیان کرد: سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی هم از فضا‌های ورزشی دانشگاه است که تمرین در رشته‌های ورزشی مختلف در آن امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند با بیان اینکه برخی فضا‌های ورزشی نیز در خوابگاه فعالیت هستند، افزود: فضا‌های ورزشی روباز والیبال و فوتبال و سالن بدن سازی در خوابگاه پسران دایر است. در خوابگاه دختران هم چمن مصنوعی و تعدادی دستگاه‌های پارکی بدنسازی تعبیه کرده ایم.

او ادامه داد: میز تنیس روی میز در همه خوابگاه‌ها موجود است و سالن بدنسازی در اکثر خوابگاه فعالیت دارد.

میرکاظمی بیان کرد: امکانات تمرین ورزش‌های رزمی، ایروبیک، والیبال، بستکتبال، فوتسالف بدمینتون، هندبال و ژیمناستیک، دارت و شطرنج در اکثر سالن‌های ورزشی دانشگاه بیرجند موجود است.

انتهای پیام/ک

۴ زمین چمن در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود