Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حاج‌علی‌بیگی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دو بخش الکترونیکی و کتبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش الکترونیکی آزمون سراسری قرآن و عترت چهارشنبه و پنجشنبه، 25 و 26 دی‌ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش کتبی این دوره از آزمون سوم بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج‌علی‌بیگی اظهار کرد: علاقمندان در 4 گروه کلی ترجمه و مفاهیم در دو رشته تفسیر سوره مبارکه «بقره» و ترجمه و درک معانی سوره«بقره»، گروه معارف اهل‌بیت(ع) در دو رشته حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش امام سجاد(ع) با هم رقابت می‌کنند.

حاج‌علی‌بیگی ادامه داد: حفظ قرآن در قالب رشته‌های حفظ جزء سی، حفظ جزء اول، حفظ سوره«بقره»، حفظ 5 جزء اول قرآن، حفظ 10 جزء اول قرآن، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ 25 جزء و حفظ کل، آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین 1 و 2 و روخوانی قرآن کریم از دیگر بخش‌های آزمون سراسری قرآن و عترت است.

وی با بیان این نکته علاقمندان از 12 آبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.qurandu.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، گفت: ثبت‌نام تا 12 آذر ماه ادامه دارد، همچنین کارت‌ها از 25 دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه صادر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا ایکنای مرکزی ایکنا مرکزی ارشاد استان مرکزی آزمون قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است