Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@15:56:10 GMT

پیشگیری ازشکستگی لگن درزنان مسن

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۷۶۰۴

متخصصان بر اساس بررسی‌های جدید خود تاکید کردند که ورزش کردن به زنان مسن کمک می‌کند تا از خطر شکستگی استخوانی در امان بمانند. ناطقان: در این بررسی آمده‌ است: تحرک فیزیکی حتی انجام ورزش‌های سبک همچون پیاده‌روی روزانه موجب می‌شود زنان مسن کمتر در معرض شکستگی استخوان لگن قرار گیرند.

محققان در مطالعات متعددی بر ارتباط بین انجام مرتب حرکات ورزشی و کاهش خطر شکستگی استخوان لگن تاکید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا هر سال بیش از ۳۰۰ هزار فرد ۶۵ سال به بالا در این کشور به دلیل شکستگی استخوان لگن در مراکز درمانی بستری می‌شوند.

در این بررسی جدید محققان آمریکایی به مطالعه روی بیش از ۷۷ هزار زن مسن پرداخته و در مورد انواع حرکات ورزشی که با کاهش خطر شکستگی استخوان لگن و دیگر استخوان‌ها ارتباط دارد مطالعاتی انجام دادند.

آنها دریافتند به طور میانگین زنانی که مرتب ورزش می‌کنند در مدت زمان ۱۴ سال کمتر در معرض شکستگی استخوان لگن هستند. همچنین انجام ورزش‌های سبک می‌تواند خطر آسیب‌دیدگی‌های جدی را کاهش دهد.

به گزارش هلث‌دی نیوز، یکی از محققان این مطالعه گفت: ارتباط میان پیاده‌روی و کاهش خطر شکستگی استخوان لگن رضایت بخش است. با افزایش سن افراد کمتر به انجام حرکات ورزشی اقدام می‌کنند در حالی که یافته‌های جدید همواره تاکید دارند که برای پیشگیری از خطر شکستگی انجام تمرینات بدنی سنگین ضروری نیست. منبع: فارس برچسب ها: پیشگیری ، شکستگی لگن ، زنان مسن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیشگیری شکستگی لگن زنان مسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی

دریافت 12 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان منجر به شکستگی لوله آب شد.

کد خبر 6091502

دیگر خبرها

  • با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید
  • صدای خاص رادیو خاموش شد
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • اجرای طرح کنترل پوکی استخوان برای زنان بالای ۵۰ سال در زاهدان
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی