Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نیوزویک در گزارشی مدعی شد عملیات نیرو‌های آمریکایی در روز‌های شنبه و یک شنبه منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی شد، اما این گروه از قبل عبدالله قرداش را به عنوان جانشین برای بعد از مرگ ابوبکر بغدادی منصوب کرده بود.

نیوزوبک نوشت عبدالله قرداش، معروف به حاجی عبدالله العفری در ماه اوت به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی انتخاب شده بود و کفته می‌شود که خود ابوبکر بغدادی این موضوع را پیشنهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه کرد موسوم به یگان‌های مدافع خلق نیز اعلام کرد ابوالحسن المهاجر، سخنگوی داعش در عملیات مشترک نیرو‌های سوریه دمکراتیک و آمریکا در سوریه کشته شد.

عبدالله قرداش پست‌های زیادی در طول ۵ سال گذشته در داعش برعهده داشته است، تا این‌که به یکی از مهمترین معاونان نظامی ابوبکر بغدادی تبدیل شده بود.

نشریه نیوزویک روز گذشته به نقل از یک مقام نظامی آمریکا مدعی شد ابوبکر بغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفته و به هلاکت رسیده است.

سی‌ان‌ان نیز به نقل از یک مقام آمریکایی ادعا کرد آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در تعیین مکان ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش کمک کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که پیش از این بدون هیچ توضیحی در پیامی توییتری نوشته بود همین الان اتفاق بزرگی رخ داد، در نشست خبری در کاخ سفید گفت: «شب گذشته آمریکا فرمانده بزرگترین شبکه تروریستی جهان را کشت.» (اینجا)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی عراق سوریه ابوبکر بغدادی کشته شدن ابوبکر بغدادی خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید