Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@23:16:05 GMT

میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد لرستان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۷۷۳۸

میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد لرستان

صدای ایران- مسئول ستاد دیه لرستان از وجود ۴۸۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان خبر داد.

توکل شاکرمی مسئول ستاد دیه لرستان با اشاره به وجود ۴۸۲ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۷۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.
شاکرمی گفت: همچنین از این ۴۸۲ نفر، ۱۳ نفر بدهکار دیه تصادف، ۹ نفر بدهکار حوادث کارگاهی، ۳۲۹ نفر بدهکار مالی جرائم غیر کلاهبرداری، ۱۱۶ نفر بدهکار مهریه و ۱۵ نفر بدهکار نفقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد استان را ۸۵ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با نیمی از این مبلغ می‌توان تمامی زندانی‌ها را آزاد کرد.
مسئول ستاد دیه لرستان  با بیان اینکه تعداد ورودی زندانیان جرائم غیرعمد استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۶ نفر با مبلغی بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال آزاد شدند.
شاکرمی نقش خیرین در آزادی زندانیان را بسیار مؤثر خواند و افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد مشارکت خوب مردم خیرخواه استان در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم.
او از حل اساسی مشکل زندانیان مهریه همچون ارائه راهکار برای ایجاد سازش بین زوجین وممانعت از شکایت خبر داد.
مسئول ستاد دیه لرستان بیان داشت: در همین راستا با همکاری قوه قضائیه، تمامی زندانیان مهریه و نفقه برای حل مشکل در مرخصی بوده و زندانی نیستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دیه لرستان زندان زندانی زندانی بدهکار جرائم غیرعمد صدای ایران صدای لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد