Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر موفق شد با ۲ گل بر پارس جنوبی جم غلبه کرده و به شرایطش در جدول رقابتها سر و سامان بدهد. حالا آبی پوشان پیش از بازی سخت و حساس مقابل تراکتور قدری به آرامش رسیده و با شرایط بهتری برای این دیدار آماده می‌شوند.

رضا رجبی کاپیتان سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: تیم پارس جنوبی به مراتب از سایپا حریف قدر تری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسی‌ها هم بازیکنان باتجربه تری از سایپا داشتند و هم مربی آنها تجربه خیلی بیشتری دارد که کاملا هم به حواشی فوتبال آشنایی دارد. تیم‌های بزرگ به راحتی نمی‌توانند از تیم‌هایی که فراز کمالوند هدایت آن را بر عهده دارد امتیاز بگیرند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: استقلال زمانی به ساحل آرامش رسید که حاشیه تا حدودی از این تیم دور شد و آرامش جای آن را گرفت. 

وی بیان داشت: من چندی پیش یک صحبت رو در رو با استراماچونی داشتم و خود او هم گفت باید آرامش جانشین حاشیه شود و خدا را شکر که این اتفاق افتاد.

کاپیتان پیشین استقلال تاکید کرد: این استقلال خیلی خوب است و خوب نتیجه می‌گیرد، اما از نظر فنی با یک استقلال واقعی و ایده آل فاصله زیادی دارد که باید استراماچونی با از بین بردن این نقاط ضعف، تیم را به یک استقلال ایده آل نزدیک کند.

مدافع دهه شصت استقلالی‌ها تصریح کرد: مثلا تیم هنوز در خط دفاع مشکلاتی دارد. این مشکلات آنقدر زیاد است که دقایق پایانی بازی با پارس جنوبی را تحت تاثیر قرار داده بود. به نظرم گلی که پارس زد هم صحیح بود و داور در مورد آن اشتباه کرد. اما به جز آن ما چند موقعیت هم به تیم حریف دادیم. یک استقلال رویایی هرگز نباید به تیمی مثل پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی موقعیت گل بدهد.

رجبی گفت: یکی دیگر از نقاط ضعف تیم سرعت کم انتقال از دفاع به حمله است که البته این را خود استراماچونی به خوبی می‌داند و شواهد نشان می‌دهد در حال کار کردن روی این نقطه ضعف است تا آن را از بین ببرد.

پیشکسوت استقلال در خاتمه بیان داشت: مشکل دیگر این تیم که شاید به مسائل روحی و روانی بازگردد، زود سیراب شدن تیم بعد از گلزنی است. بازیکنان این تیم باید بدانند زود اشباع شدن، عقب کشیدن و از نتیجه دفاع کردن در قاموس این تیم جایی ندارد.

کد خبر 4756096 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رجبی تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران ووشو قهرمانی جهان کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران هندبال تیم ملی فوتسال ایران ووشو قایقرانی تیم ملی فوتبال بحرین گابریل کالدرون کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو صفر

داور: احمد محمدی

اخرج:

گل:

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز صفر  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل:

------

ملوان بندرانزلی صفر - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل:
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود