Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار حمیدیه با اشاره به آخرین وضعیت روستای سیل‌زده حمدان سلجه، از ادامه عملیات احداث مجدد منازل تخریبی ۴۱ خانوار این روستا خبر داد.

شاهین هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت روستای سیل‌زده حمدان سلجه، اظهار کرد: با توجه به آبگرفتگی زیاد در پی سیل امسال، روستای حمدان تنها روستایی است که تقریبا همه منازل آن شامل ۴۱ واحد، تخریبی و هفت منزل دیگر نیز تعمیری اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیشتر خانوارهای روستای حمدان سلجه در کانکس اسکان یافته‌اند. البته برخی از آن‌ها مایل به زندگی در منازل اقوام خود هستند.

هاشمی با بیان اینکه روستای حمدان سلجه خالی از سکنه نیست، گفت: برای اینکه روستاییان به زندگی عادی خود برگردند و کنار منازل خود باشند، کانکس‌ها در روستا قرار داده شده‌اند.

فرماندار حمیدیه عنوان کرد: در حال حاضر از ۴۱ واحد احداثی این روستا ۲۲ منزل مسقف شده‌اند و پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارند. همچنین تعمیر هفت واحد مسکونی این روستا به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی دولت، تا پایان سال جاری باید احداث منازل مناطق سیل‌زده به پایان برسد که اولویت با اتمام احداث منازل روستای حمدان سلجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل خوزستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد