Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان میرزایی کارگردان فیلم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از رویدادهای هنری شاخصی است که آثار راه یافته به آن پس از داوری سخت گیرانه و تخصصی انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: از میان ۱۹۷ اثر ارسال شده به جشنواره با نظر داوران تعداد ۲۷ اثر به این جشنواره راه یافت که خوشبختانه فیلم «جنگ و صلح» از قزوین هم در میان این آثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی تصریح کرد: سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه در تهران برگزار می شود و آثار راه یافته در پردیس سینمایی ملت نمایش داده می شود.  

وی گفت: این فیلم موضوع قدرت را بر پایه دو مفهوم جنگ و صلح به تصویر می کشد.

دست اندرکاران این فیلم کوتاه عبارتند از : تصویربرداران، وحید بصیری و ابوالفضل چیت گر، بازیگر: حمید امیدوار و کارگردانی، فیلم نامه نویسی و تهیه ‌کنندگی، طراحی صحنه و لباس، صدابرداری، صداگذاری و تدوین فیلم نیز توسط احسان میرزایی انجام شده است.

موسیقی اثر: السی ماری پاده - اسون گیلد مارک است و این فیلم به مدت ۶ دقیقه و ۳۱ ثانیه در سال ۱۳۹۸ تولید شده است.

احسان میرزایی که متولد سال ۱۳۷۱ است در حال حاضر به عنوان تصویربردار باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز قزوین فعالیت می کند.

کد خبر 4757158

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن میرزایی فیلم کوتاه قزوین اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان بارش باران سانحه تصادف قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد استانداری سمنان زائران اربعین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران