Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: ۱۳۰ نیروی عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه در ایام بارش باران در آماده‌باش هستند. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اعلام پیش از موعد سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان در مورد بارش نزولات آسمانی تمام ایستگاه‎های آتش‎نشانی در آماده باش کامل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در رابطه با برطرف کردن آبگرفتگی معابر سرویس‌دهی شده است عنوان کرد: موتور پمپ‎های روبین و پمپ‌های کف‌کش در آماده باش کامل هستند که در صورت نیاز برای خدمات‎رسانی به همشهریان کرمانشاهی استفاده می‌شود.

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش روز گذشته مشکل خاصی را برای مردم به‌وجود نیاورده است خاطرنشان کرد: مسئولان ایستگاه‌ها و نیروهای عملیاتی در آماده باش کامل قرار دارند و در صورت نیاز پای کار آمدن نیروهای ستادی مشکلی از بابت نیرو نخواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه 130 نیرو آتش‎نشانی در آماده باش برای خدمات‌رسانی به مردم هستند عنوان کرد: چهار دستگاه قایق در صورت آبگرفتگی شدید به‌کارگیری می‌شود.

اخطاریه هواشناسی/ تشدید بارش ها در غرب و جنوب غرب/ پیش بینی بارش 60 میلیمتریبارش باران در جاده های 13 استانکاهش 5 درجه‌ای دما در شرق تهران؛ بارش‌ها تا روز یکشنبه ادامه دارد

وی خاطرنشان کرد: بافت‎های قدیمی شهر از جمله خیابان شریعتی، کرناچی، شهرک معلم، بلوار کیهان شهر و بلوار شهرک ظفر بیشتر در معرض آبگرفتگی قرار دارند.

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه با اشاره به اینکه آبشوران با بارش باران دچار ریزش نمی‎شود بیان کرد: در دو ماه دیگر کار آبشوران به اتمام رسیده و بازگشایی می‎شود.

رضایی عنوان کرد: مردم به محض اطلاع هر نوع حادثه‌ای به مرکز فرماندهی کنترل 125 سازمان آتش نشانی، نیروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه اعلام شده حضور می‌یابند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبری چندثانیه، فردا سامانه بارشی ضمن تقویت، نوار غربی و بخش‌هایی از بوشهر و فارس را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اصغری، کارشناس هواشناسی در این باره گفت: بارندگی‌های نسبتا قابل توجهی در نیمه غربی آغاز خواهد شد و هشدار نارنجی برای این مناطق صادر شده است.

وی افزود: بوشهر، کرمان، یزد و مرکزی منتظر باشند از سمت غرب بارش آغاز شود و هر لحظه احتمال سیلاب و طغیان رودخانه وجود دارد.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر در آخر هفته بارندگی خواهد داشت. در گذرگاه‌های کوهستانی احتمال سقوط سنگ وجود دارد.

وی افزود: تهران جمعه بارانی خواهد بود.

اصغری ادامه داد: مسافرین مشهد بدانند که جمعه با بارش روبرو خواهند بود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901282

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟