Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت فعال در حوزه نانو قصد دارد تا روی کاربرد گرافن در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند، این سرمایه گذاری موجب کاهش هزینه و افزایش درآمد از طریق اصلاح راهبرد‌های صنعتی است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) قصد دارد تا روی کاربرد و توزیع گرافن سرمایه‌گذاری کند، هر چند که این تغییر ساختار و راهبرد برای این شرکت هزینه‌ای ۲۰۰ هزار پوند داشته باشد، اما در نهایت می‌تواند هزینه‌های عملیاتی اپلاید گرافن را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اپلاید گرافن متریالز اعلام کرد که تغییر ساختار موجب خواهد شد تا این شرکت ۲۰۰ هزار پوند هزینه متحمل شود، اما این کار برای سال ۲۰۲۰ صرفه‌جویی ۹۰۰ هزار پوندی و برای سال ۲۰۲۱ صرفه‌جویی ۱٫۱ میلیون پوندی در پی خواهد داشت.

آدرین پاتز از مدیران شرکت اپلاید گرافن می‌گوید: «تیم مدیریت اپلاید گرافن متریالز معتقد هستند که این شرکت در جایگاه مناسبی در بازار گرافن قرار دارد و بازار‌های مختلفی را هدف قرار داده است. آن‌ها اطمینان دارند که با کاهش هزینه‌ها و منابع، این شرکت می‌تواند زمان کافی برای افزایش درآمد در بازار‌های نوظهور را داشته باشد.»

چند ماه قبل، اپلاید گرافن متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولاتش را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست واکر واگذار کرد. واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلاید گرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی سرل (CAME srl) به امضاء رساند تا در قالب این قرارداد توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند.

شرکت کامی سرل شرکاء بین‌المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلاید گرافن و کامی سرل قرار است در طول ۱۸ ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری کنند. در توسعه محصول در بخش پوشش و رنگ نیز شرکت اپلاید گرافن از همکاری دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند. سال گذشته این شرکت، همکاری مشترکی با شرکت پینت اچ‌ام‌جی (HMG Paint) به‌منظور تولید رنگ‌های گرافنی آغاز کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر ابتدا فناوری رنگ‌های حاوی گرافن را توسعه داده و در ادامه این رنگ‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف تجاری‌سازی خواهند کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو گرافن پوشش نانویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا مهمترین و شاخص ترین برنامه ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد. - اخبار بازار -

بهنام عزت نژاد در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، برنامه های شاخص شرکت ساینا در سال مالی جدید را تشریح کرد و گفت: در سال 1403 محصولات برند هوم لایف با جایگاه ممتاز در نقشه ادراکی مصرف کنندگان روانه بازار خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول این طرح، مایع ظرفشویی؛ پاک کننده شیرآلات؛ گاز‌پاک کن؛ مایع لباس و نرم کننده لباس تولید و روانه بازار خواهد شد.

 مدیرعامل ساینا با بیان اینکه در سال 1403 محصولات آیروسل با برند مکتیس وارد بازار خواهد شد افزود: استراتژی رشد تولید مورد تاکید مجموعه ساینا و مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال 1403 است. در همین راستا برند پریمکس حضور گسترده تری در بازار های داخلی و خارجی خواهد داشت.

عزت نژاد با بیان اینکه توسعه محصول و توسعه بازار از اولویت های ساینا در سال 1403 خواهد بود ادامه داد: در راستای توسعه محصول پریمکس؛ محصولاتی همچون مایع لباس آنتی باکتریال؛ مایع ظرف حلال در آب سرد و مایع ظرف حاوی نرم کننده، پودر ماشینی و دستی، کرم کف شوی تولید و در راستای توسعه بازار؛ حضور گسترده تر در بازارهای سازمانی داخلی؛ فروشگاه های زنجیره ای  و بازارهای خارجی در دستور کار مجموعه است.

مدیرعامل ساینا با بیان اینکه برای افزایش سهم بازار برند پریمکس برنامه های ویژه ای در سال 1403 داریم تصریح کرد: سهم ذهنی و عاطفی برند پریمکس در بین مصرف کنندگان از طریق فعالیت های ترفیعی و تشویقی خلاقانه و متناسب با بودجه تبلیغاتی شرکت افزایش خواهد یافت. همچنین برای تقویت برند و نفوذ بیشتر در بازار، برنامه های ترفیعی و تشویقی در  سه حوزه پخش؛ مغازه دار و مصرف کننده را اجرایی خواهیم کرد.

وی در ادامه به رویکردهای صادراتی شرکت ساینا پرداخت و گفت: از جمله اهداف مهم صادراتی شرکتهای گروه شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال 2023 دسترسی به بازارهای بالقوه یمن و شرق آفریقا بود که با صادرات به کشور عمان اولین قدم با موفقیت برداشته شد. همچنین صادرات به مقاصد جدید صادراتی اعم از کشورهای ترکمنستان و عمان نیز محقق شد.

عزت نژاد افزود: قدم بعدی در راستای صادرات به کشور عمان ایجاد سبد دوم محصولات صادراتی با برند هوم لایف می باشد که در سال 2024  مراحل آن طی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساینا با تاکید بر اینکه توسعه جغرافیایی مقاصد صادراتی با جدیت دنبال خواهد شد ادامه داد: افزایش تنوع و حجم صادرات به مقاصد اصلی صادراتی آسیای میانه اعم از قزاقستان و قرقیزستان و نیز تقویت مشتری های صادراتی حوزه قفقاز اعم از گرجستان و ارمنستان از دیگر برنامه های صادراتی ساینا در سال 1403 است.

عزت نژاد در پایان با تبریک سال جدید ابراز گفت: پیش بینی می کنم در سال 1403 در حوزه تولید و فروش رکورد ده ساله شرکت شکسته شود.

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند