Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 08:53 - 06 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۴۹۴

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: امروز در جنوب غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مناطق مرکزی کشور از جمله شرق، شمال شرق و شمال غرب کشور نیز بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.


رفیعی افزود: فردا بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی که از غرب وارد کشور خواهد شد مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران بارش را خواهند داشت که دربخش‌های مرکزی کشور هم بارش‌ها به شکل پراکنده پیش بینی می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه ادامه فعالیت این سامانه بارشی را در نیمه غربی کشور خواهیم داشت، تصریح کرد: روز پنج شنبه مناطق در دامنه‌های البرز شرقی و استان‌های سیستان و بلوچستان هم رگبار باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.


رفیعی با تاکید بر اینکه به تدریج از پنج شنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود، گفت: استان‌های ساحلی خزر از روز چهارشنبه تا پایان هفته به تناوب بارش باران را خواهند داشت.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود، افزود: از امروز تا روز چهارشنبه با توجه به فعالیت طوفان حاره‌ای در شرق دریای عمان سواحل دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.
وی با بیان اینکه تهران امروز در برخی ساعات بارش باران را خواهد داشت که احتمال وزش باد نیز وجود دارد، گفت: برای فردا بیشینه دمای ۱۲ درجه پیش بینی شده است.


کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بجنورد با دمای ۴ درجه به عنوان خنک‌ترین و بندرعباس با دمای ۳۶ درجه به عنوان گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی کشور دمای هوا باران خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محمدحسن باقری‌شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران، احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

او تأکید کرد: شدت بارش‌ها در ساعاتی از بعدازظهر جمعه بیشتر بوده و در بیشتر مناطق استان در ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب بارش باران به همراه رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: روز‌های شنبه و یکشنبه پدیده غالب وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

باقری‌شکیب افزود: دما‌های روزانه امروز و فردا ۲ تا چهار درجه خنک‌تر شده و از روز شنبه به بعد مجدد دما‌های روزانه افزایش می‌یابد و دما‌های کمینه و شبانه تغییر محسوسی ندارد.

 

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • بارش شدید باران تا در ایلام ادامه دارد
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • سامانه بارشی تا شنبه میهمان همدان ها
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه