Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:23:34 GMT

فدراسیون مجبور به ادامه همکاری با کولاکوویچ

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۸۸۰۰

فدراسیون مجبور به ادامه همکاری با کولاکوویچ

فدراسیون والیبال تلاش می‌کند قرارداد ۲ دستیار خارجی کولاکوویچ تمدید نشود.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی که در ژاپن برگزار شد در رتبه هشتم قرار گرفت. این رتبه هشتم در شرایطی به دست آمد که بسیاری از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بر خلاف تیم ایران با ترکیب دوم خود شرکت کرده بودند، اما همین مسئله هم موجب نشد تیم ایران رتبه‌ای بهتر از هشتمی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

لزوم جلوگیری از سقوط موشکی والیبال

پس از اینکه تیم ملی از ژاپن بازگشت علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال جلسه‌ای را در همان فرودگاه با کولاکوویچ برگزار کرد. جلسه‌ای ۳ ساعته که در آن پیرامون مشکلات مختلف تیم ملی والیبال بحث شد. شنیده می‌شود فتاحی در این جلسه از نتایج تیم ملی ابراز نارضایتی کرده است. ضمن اینکه از سرمربی تیم ملی خواسته به جای دنیل میشیج و دراگان کوبیسکی که دو دستیار خارجی کولاکوویچ هستند از مربیان ایرانی استفاده کند.

قرارداد میشیج و کوبیسکی با فدراسیون والیبال به پایان رسیده و با توجه به بالا بودن مبلغ این دو مربی، فدراسیون تمایلی برای تمدید قرارداد آنها ندارد، اما کولاکوویچ اصرار دارد که قرارداد دستیاران خارجی آنها تمدید شود.

کولاکوویچ در دفاع از ۲ دستیار خارجی خود گفته که اگر بنا بر تغییر دستیارانش است چرا دستیاران ایرانی وی تغییر نکنند. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال بالاجبار با کولاکوویچ ادامه خواهد داد چرا که این مربی تا المپیک ۲۰۲۰ قرارداد دارد، ضمن اینکه فاصله کمی تا انتخابی المپیک باقی مانده و تغییر سرمربی تیم ملی نمی‌تواند منطقی باشد.

این احتمال وجود دارد که قرارداد میشیج و کوبیسکی تمدید نشود و شاید در نهایت فدراسیون مجبور شود تنها قرارداد کوبیسکی را تمدید کند. گفتنی است تکلیف این دو مربی تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران والیبال فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان