Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:00:00 GMT

اصلاح نقاط حادثه خیز کمربندی دوم تهران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۸۹۲۰

اصلاح نقاط حادثه خیز کمربندی دوم تهران

سرهنگ نوراله خادم رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری استان تهران در جهت پیشگیری از تصادفات شدید منجر به تلفات انسانی در کمربندی دوم تهران، نقاطی که رانندگان اقدام به دورزدن به صورت خطرناک می‌کردند با استفاده از موانع (نیوجرسی) مسدود کرده و رانندگان به سمت میادین و رمپ‌های پل‌ها هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نقاط حادثه خیز منطقه بیست پلیس راهور فاتب زیر ذره بین قرار گرفت

انتهای پیام/

نقاط حادثه خیز کمربندی دوم تهران شناسایی و مسدود شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری استان تهران سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی گفت: پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ را در این محورها نخواهیم داشت.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

او گفت: در معابر بزرگراهی تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر در معابر بزرگراهی حادثه ای روی داد و وسیله نقلیه ای خراب شد، این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند.

کد خبر 847367 منبع: ایرنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور