Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ، با اشاره به برنامه ریزی دولت برای ارائه نخستین لایحه بودجه دو سالانه کشور گفت: طبق گفته مسئولان دولتی، قرار است که دولت لوایح بودجه سال های ۹۹ و ۱۴۰۰ را به مجلس ارسال کند تا از این مسیر، شرایط و برنامه های آتی کشور کاملا شفاف و مشخص شود.

درآمدهای نفتی در راستای توسعه طرح های عمرانی هزینه می شود

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ تصمیم به تفکیک درآمدهای مالیاتی از درآمدهای نفتی گرفته است، از این رو قرار است که درآمدهای مالیاتی و درآمدهای حاصل از تولید ناخالص ملی صرف امور جاری کشور شده و درآمدهای نفتی در راستای توسعه طرح های عمرانی هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درآمدهای نفتی طبق اولویت تعیین شده به طرح های عمرانی اختصاص داده می شود

وی گفت: البته قرار است که درآمدهای نفتی طبق اولویت تعیین شده به طرح های عمرانی اختصاص داده شود، بر اساس برنامه دولت، پروژه های عمرانی که تا پایان سال ۹۹-۱۴۰۰ به پایان می رسند، در اولویت دریافت بودجه قرار دارند

مجریان بر اساس عملکرد بودجه دریافت می کنند

وی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در لایحه بودجه ۹۹ دستگاه ها به دو بخش سیاست گذار و مجری تقسیم شده اند که بودجه دستگاه های مجری طبق عملکردشان پرداخت می شود که این مسئله می تواند دستگاه های مربوطه را تحریک به فعالیت بیشتر کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به مطالبات نمایندگان مجلس برای شفاف سازی در بحث یارانه های آشکار و پنهان، دولت تصمیم دارد که همراه با لایحه بودجه برنامه مجزایی را برای تفکیک ارقام یارانه ها ارائه کند در هر صورت باید منابع بودجه ای به نحوی توزیع شود که به مناطق محروم رسیدگی شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بودجه 99 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه بودجه نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند