Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@21:37:22 GMT

قاتل خاموش یک زوج را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۹۱۰۹

قاتل خاموش یک زوج را به کام مرگ کشاند

یک زوج اهل روستای انبوه رودبار بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر رودبار امروز گفت:این زوج پس از برداشت انار از باغ شان در این روستا، برای گرم کردن چادری که برای استراحت برپا کرده بودند زغال روشن کردند.

مهدی احدی افزود: جسد زن ۵۸ ساله و مرد ۶۰ ساله را اهالی محل که برای چیدن انار به باغ شان رفته بودند پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: گاز گرفتگی زن جوان و 2 پسر 9 ساله و هفت ماهه توسط قاتل خاموش فوت دو نفر به علت مسمومیت با منواکسید کربن در زرند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمعیت هلال احمر کربن گاز مرگ برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر ۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6100243

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • قاتل در دام پلیس یزد