Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فریدون مطهری روز دوشنبه در دیدار با فرماندار مراغه به مناسبت دهه وقف افزود: در راستای احیای موقوفات و نیز بهره گیری عام المنفعه از آنها، این رقبات برای سرمایه گذاری آماده است.

وی ادامه داد: در این راستا، تمامی موقوفات و رقبات این شهرستان سند دار شده و سندهای تک برگی برای آنها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری اضافه کرد: همچنین در سال جاری ۳۷۰ مورد اجاره موقوفات و رقبات بر اساس قوانین تنظیم و در سامانه جامع سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز ۸۴۰ مورد بازدید میدانی از رقبات این شهرستان انجام شده و برای ۸۰ مورد تابلو گذاری شده است.

مطهری افزود: در راستای ساماندهی رقبات در سال جاری، ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع از باغات موقوفه این شهرستان فنس و حصارکشی شده و ۶ هزار اصله درخت در آنها کاشته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه ادامه داد: هم اکنون ۴۶ رقبه از موقوفات این شهرستان در اختیار ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهری است.

مطهری اضافه کرد: از این تعداد رقبه، ۲۲ مدرسه، چهار مرکز بهداشتی و درمانی، ساختمان ادرات و نیز چهار پارک بانوان، آقالار، ملت و کودک از رقبات موقوفات این شهرستان است.

شهرستان مراغه دارای ۷۰۰ موقوفه شامل ۲۳۸ موقوفه دارای رقبه، ۳۷۹ مسجد، ۸۳ حسینیه و ۲ هزار و ۲۴۳ رقبه است.

این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند