Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم رُم با اهدای جایزه یک عمر دستاور هنری به وایولا دیویس به کار خود پایان داد.

دیویس که در این جشنواره در مورد فعالیت‌های خود با رئیس این رویداد صحبت کرده بود، در سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» ایفای نقش کرده و در فیلم سنیمایی «حصارها» به کارگردانی آگوست ویلسون همبازی دنزل واشینگتن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای نقش آفرینی در این فیلم در سال ۲۰۱۶ یک جایزه اسکار گرفت.

در ابتدای این هفته، مارتین اسکورسیزی هم با فیلم «مرد ایرلندی» در جشنواره رُم حضور داشت و نظرات جنجالی خود که فیلم‌های ابرقهرمانی سینمای واقعی نیستند را تکرار کرد. دیویس که در فیلم سینمایی «جوخه انتخار» از کمپانی دی سی بازی کرده بود و قرار است نقش خود را به عنوان آماندا والر در دنباله بعدی این فیلم نیز تکرار کند، نظرش را در مورد حاشیه‌های اخیر فیلم‌های ابرقهرمانی اعلام کرد.

او گفت: من فیلم خوب مارول و همینطور فیلم‌های دنیای دی سی را دوست دارم. دیویس توضیح داد: چیزی که در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی دوست دارم، توانایی آن‌ها در گسترش تصویر و رویاپردازی است.

او در ادامه گفت: آلبرت انیشتین گفته بود که خیال پردازی با ارزش‌تر از دانش است. اگر من خیال پردازی نداشته باشم، بسیار ضعیف هستم. رویا‌پردازی‌های من، تعریفی از من هستند و می توانم با آنها دنیایی از بی نهایت بسازم. هنر در این دنیای خیالی و رویایی زندگی می‌کند.

دیویس در پایان گفت: البته من فیلم‌های مارتین اسکورسیزی را هم دوست دارم و معتقدم هر کس جایگاهی دارد و می‌تواند نظر خود را بگوید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد

حیوانات کوچولو همیشه می‌توانند دلمان را ببرند و ذوقمان را بیدار کنند. دیدن آن‌ها درحال بازی و کشف دنیای اطرافشان و حتی وقتی آهسته در حال استراحت هستند، لذت‌بخش است.

به گزارش زومیت، چه یک بچه لاما که با ذوق به دوربین نگاه می‌کند یا بچه فکی که با چشمان شبیه گربه چکمه‌پوش به بالا خیره شده است، چیزی در مورد بچه‌های حیوانات وجود دارد که همه‌ی ما را به خود جذب می‌کند. جذابیت و خواستنی‌بودن بچه‌ها، حربه‌ای است که طبیعت برای بقا و ادامه‌ی تولید مثل به‌کار برده است؛ طبیعت نقطه ضعف ما را خوب می‌داند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • مکس ابرل: هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده‌ایم
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم