Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:45:48 GMT

توخل: به دربی لوکلاسیک باید احترام گذاشته شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۹۳۲۸

توخل: به دربی لوکلاسیک باید احترام گذاشته شود

توماس توخل سرمربی PSG بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل مارسی در دربی لوکلاسیک، به صحبتهای سرمربی مارسی انتقاد کرده و خواهان احترام بیشتر به این دربی و دو تیم حاضر در آن شد.

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در پاسخ به صحبتهای آندره ویلاس بواس، سرمربی مارسی درباره دربی بزرگ فرانسه بین PSG و مارسی که در این کشور به لوکلاسیک معروف است، درحالیکه تیم او موفق شده بود مارسی را با نتیجه 4-0 در هم بکوبد خواهان احترام بیشتر به این دربی و دو تیم حاضر در آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پاری سن ژرمن دیشب در پاریس موفق شد حریف خود مارسی را به لطف دبل‌های مائورو ایکاردی و کیلین امباپه با نتیجه درخشان 4-0 در هم بکوبد. در اولین لوکلاسیک فصل، پاریسی‌ها تیم برتر میدان بودند و با این پیروزی اختلاف‌شان در صدر جدول را به هشت امتیاز رساندند.

 

پیش از مسابقه سرمربی مارسی، ویلاس بواس، گفته بود پاری سن ژرمن به دلیل قدرت مالی‌اش انگار در لیگ دیگری بازی می‌کند و به  همین خاطر نتیجه دربی لوکلاسیک برای او اهمیتی ندارد.

 

 

توخل در پایان بازی دیشب در پاسخ به اظهارات ویلاس بواس گفت:" این بازی در فرانسه تاریخ بزرگی دارد و ما باید به آن احترام بگذاریم. هواداران ما این بازی را مثل دیدارهای دیگر نمی‌بینند و این بازی در شهر پاریس اهمیت خاصی دارد. ما چه از نظر مالی برتری داشته باشیم یا نداشته باشیم باید در این بازی پیروز شویم و کیفیت‌مان را به نمایش بگذاریم".

 

سرمربی آلمانی PSG در ادامه گفت:" در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما به تاریخ، به این بازی و به فوتبال احترام می‌گذاریم. در مقابل مارسی فقط داشتن تاکتیک و تکنیک خوب کافی نیست بلکه باید با دل و جان و با تمام وجود بازی کرد. ما در این بازی نشان دادیم که از نظر ذهنی برای لوکلاسیک آماده هستیم. آنها در مقابل ما هر چه می‌توانستند رو کردند ولی در نهایت ما بودیم که موفق شدیم".

 

پاری سن ژرمن توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن توماس توخل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

تیم های مس رفسنجان و گل گهر به مصاف هم می روند.

طرفداری | گل گهر به مصاف مس رفسنجان می رود.

اطلاعات بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران بازی: سپاهان - نساجی تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403؛ ساعت 17:45 ورزشگاه: شهدای مس

داور: سیدرضا مهدوی

آمار تقابل های اخیر دو تیم

پیش بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!