Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:زمانی که مصدوم شدم می‌توانستم بدوم و حتی می‌خواستم به زمین بروم ولی پزشک تیم جلویم را گرفت.
به گارش آریا، داریوش شجاعیان در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر در خصوص عکسی که در فضای مجازی از وی پخش شده و لحظه آسیب دیدگی وی را نشان می‌دهد گفت: ضربه از پشت به من برخورد کرد ولی این ضربه به صورت کامل از پشت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر آن ضربه کامل به پشت پایم می‌خورد این اتفاق برایم رخ نمی‌داد.
وی افزود: این ضربه رو به بیرون بود و باعث شد رباط پایم پاره شود. اصولا وقتی رباط پا پاره می‌شود یک حس و یا یک صدایی به گوش شخص می‌خورد که خودش متوجه می‌شود. کسی که رباطش پاره می‌شود فقط خودش متوجه این موضوع می‌شود. اما وقتی این اتفاق برایم رخ داد مثل دفعه گذشته نبود و به همین خاطر فکر نمی‌کردم رباطم آسیب دیده باشد.
شجاعیان تاکید کرد: من می‌توانستم بدوم و حتی می‌خواستم وارد زمین شوم که دکتر تیم جلوی من را گرفت. بعد از بازی هم نزد دکتر نوروزی رفتیم و عکس گرفتیم و متوجه شدم رباط پایم آسیب دیده است. به نظر من یک اتفاق بد برای یک فوتبالیست این نوع مصدومیت است و امیدوارم هیچ ورزشکاری دچار چنین مصدومیتی نشود.
هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهایش گفت: من روی پایم کار می‌کنم تا ورم زانویم کم شود و آماده جراحی شوم. امیدوارم بعد از بازگشت لیاقت داشته باشم که دوباره پیراهن این تیم را بپوشم و هواداران را خوشحال کنم. هوادارانی که مثل آنها را ندیدم. وقتی به استادیوم رفتم توسط همه آنها حمایت شدم. از محمد دانشگر هم تشکر می‌کنم که با آن پیراهن داخل زمین رفت و رابطه عمیق من و خودش را نشان داد. او به خاطر رفاقت با من این کار را کرد. از بقیه بچه‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدوارم لایق چنین حمایتی از سوی بازیکنان هواداران تیم باشم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شجاعیان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت