Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:07:03 GMT

سپاه برای امداد رسانی در سیلاب پای کار آمد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۹۸۵۵

سپاه برای امداد رسانی در سیلاب پای کار آمد

سردار حبیب الله توکلی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین بسیج و ستاد بحران در رابطه با امداد رسانی در هنگام وقوع سیلاب، اظهار داشت: با هماهنگی و مدیریت بحران استانداری این تفاهم نامه به تایید سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان و همچنین استاندار لرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این تفاهم نامه در مرحله اجرایی شدن قرار گرفته است، عنوان کرد: قبل از انعقاد این تفاهم نامه و با توجه به ضرورت شرایط، گروهان های امداد و نجات در شهرستان ها در این حوزه ورود پیدا کرده بودند و آمادگی هایی در این رابطه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیان داشت: امسال نیز با شروع بارندگی ها در برخی شهرستان ها این گروهان ها یک آزمون عملی را پشت سر گذاشتند.

سردار توکلی، ادامه داد: اما اگر می خواهیم یک کار اثر بخش در شهرستان ها از این گروهان ها انتظار داشته باشیم باید آموزش های تخصصی خاص را به آنها ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه گروهان های امداد و نجات به عنوان یک ظرفیت در کنار فرماندهان می توانند اثر بخش باشند، افزود: استفاده از این ظرفیت جزء تفاهم نامه منعقد شده بین بسیج و ستاد بحران است.

جاشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، افزود: در حال حاضر یک گردان آماده ۲۰۰ نفره داریم و در هر شهرستان نیز یک گروهان ۷۰ نفره پیش بینی کرده ایم و آماده به کار هستند.

سردار توکلی، عنوان کرد: این گردان ها و گروهان ها آموزش های عملی را دیده اند اما این آموزش ها تجربی و سنتی است و نیاز بوده که تخصصی تر شوند.

وی، تصریح کرد: با توجه به ضرورت پیش آمده و هماهنگی با موسسه های قرارگاه خاتم که در استان حضور دارند در صورت اضطرار از این ظرفیت نیز استفاده خواهد شد.

کد خبر 4757427

منبع: مهر

کلیدواژه: سیلاب اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان بارش باران سانحه تصادف قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد استانداری سمنان یاسوج زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد