Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: نباید فراموش کنیم که در مسابقات انتخابی المپیک، ترکیب تیم ملی تغییر کرده و هماهنگی این تیم زمان بیشتری نیاز دارد. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال کشورمان در مسابقات انتخابی المپیک 2020، اظهار داشت: تیم ملی کشورمان در مجموع  در قطر بازی قابل قبولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه ما هر سه تیم حاضر خوب و با تجربه بودند و دو تیم نیز به فینال رسیدند و نایب قهرمان و تیم سوم دوره قبل در گروه ما قرار داشتند. بچه‌های ما در گام اول کره جنوبی را بردند که نتیجه خوبی بود.

وی در ادامه افزود: نباید فراموش کنیم که در مسابقات انتخابی المپیک، ترکیب تیم ملی تغییر کرده و هماهنگی این تیم زمان بیشتری نیاز دارد. برخی بچه‌ها اولین تجربه حضور در مسابقات بین المللی را داشتند و نیاز به فرصت داشتند تا به شرایط و جو مسابقات آشنا بشوند. در مجموع جوانان شایسته‌ای در تیم بودند.

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در خصوص لزوم حفظ تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان، گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا برنامه داریم و نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می‌کنیم تا برای انتخابی جهان تیم خوبی را اعزام کنیم. برای ما مهم است که بتوانیم‌ جواز حضور در جهان را کسب کنیم.

رجبی در خصوص ادامه همکاری با کادر فنی تیم ملی یادآور شد: جلسه‌ای را با کادر فنی برگزار می کنیم. در مورد ادامه حضور کادر فنی برای مسابقات قهرمانی آسیا تصمیم می‌گیریم. در مجموع این کادر فنی عملکرد خوبی داشت. تیمی ما با یک شکست به جمع 4 تیم نرسید در حالیکه تیمی با دو باخت نایب قهرمان شد. تیم ملی ما حتی  با بحرین هم نزدیک بازی کرد فقط چند مورد کم تجربگی و اشتباهات فردی باعث شکست ما شد  وگرنه می‌توانستیم بحرین را شکست دهیم. باخت بحرین مقابل کره جنوبی شانس صعود را از ما گرفت.

وی در خصوص زمان آغاز مجدد لیگ برتر هندبال مردان گفت: بازیکنان لژیونر در اختیار باشگاه‌شان قرار گرفتند. دو نماینده ایران نیز راهی جام باشگاه‌های آسیا می‌شوند و بعد از آن مسابقات لیگ از سر گرفته می‌شود.

هندبال انتخابی المپیک| قضاوت کوبل داوری ایران در بازی رده‌بندیصادقی: نتایج تیم ملی نسبت به اردوها و بودجه‌ای که داشتیم قابل قبول بود/ اگر دنبال رشد هندبال هستیم باید به جوانان نگاه کنیم



انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد