Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه اردکان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های خروجی استان یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را برای برسی متوقف کردند.

او افزود : با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو‌ها حامل هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز دامپزشکی به استان‌های همجوار است که به همین منظور خودرو توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه استان یزد تصریح کرد: در این زمینه پرئنده تشکیل و تحویل عوامل انتظامی شد.

توقیف خودرو با ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک در بافق

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در محور یزد بافق با ایجاد تور ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی بافق  ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان تحویل مقام قضائی شد.

کشف ۶۸کیلو تریاک در خاتم

سرهنگ غلامرضاکشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص تردد یک دستگاه خودرو زانتیا حامل محموله افیونی در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: ماموران ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی اعلامی را مشاهده و دستور ایست دادند که خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

سرهنگ کشوری ادامه داد: ماموران پس از تعقیب وگریز خودرو را توقیف کردند در بازرسی از آن ۶۸ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

کشف ۶ نفر شتر قاچاق در میبد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزدگفت: کار آگاهان پلیس آگاهی میبد با همکاری ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ۶ نفر شتر قاچاق کشف کردند.

او افزود: ماموران پلیس شهرستان میبد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شدند.

سرهنگ رضا حناساب گفت : کاراگاهان پلیس پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۶ نفر شتر قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

او با اعلام اینکه کارشناسان ارزش ریالی شتر‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی احشام کشف شده به اداره دامپزشکی استان تحویل و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف میلیاردی پوشاک قاچاق در یزد

 سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی پلیس استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو را که از بندرعباس عازم پایتخت بود برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این اتوبوس ۲ هزار و ۱۱۵ ثوپ انواع پوشاک خارجی فاقد مجوز گمرکی که به صورت قاچاق حمل می‌شد کشف و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، دامه داد: متهمان این پرونده نیز به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد