Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک اعضای هیئت عامل باشگاه کارآفرینان نوجوانان استان با مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، موسی بی باک در این نشست ضمن تشریح شیوه نامه اجرایی طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان، اظهار کرد: باشگاه کارآفرینان نوجوان فرصت مناسبی برای شناسایی ایده های نوجوانان و دانش آموزان خلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: هدف از اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان در استان، ایجاد نگرش کارآفرینانه و شبکه سازی سالم و موثر بین نوجوانان دارای روحیه کارآفرینی است.

وی ضمن تاکید بر آموزش با شیوه ای کاملا متفاوت، استفاده از الگوهای نوین و تمرین های انگیزشی و خلاق، خواستار همراهی بیش از پیش والدین جهت همراهی فرزندانشان در این طرح شد.

بی باک بیان کرد: طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گلستان در هفته جهانی کارآفرینی که از ۲۷ آبان ماه آغاز می شود، رونمایی خواهد شد.

همچنین در این جلسه اعضای هیئت عامل باشگاه کارآفرینان نوجوان به تشریح برنامه های خود پرداختند و خواستار تعامل همه جانبه دستگاه های اجرایی استان با این هیئت عامل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارآفرینی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند