Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره تورنمنت بین‌المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور ۲۸۵ هوگوپوش به مدت دو روز در شهر "بلگراد " برگزار شد و تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید که البته این رده‌بندی در مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان با اشاره به این رقابت‌ها گفت: تورنمنت صربستان از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار داشت و با توجه به اینکه سال پیش از بازی‌های المپیک بود بسیاری از تکواندوکاران مطرح به منظور تکمیل امتیازاتشان در این رویداد حضور پیدا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: مدال برنز تورنمنت صربستان بر گردن هوگوپوش لژیونر کشورمان

وی افزود: با اعلام مسئولان برگزاری در این دوره از مسابقات استقبال خوبی صورت گرفته بود، اما متاسفانه از نظر سیستم امتیازدهی برخی مشکلات نه تنها برای ما بلکه برای همه شرکت کنندگان وجود داشت؛ داوری‌ها به شدت ضعیف بود و تعداد آن‌ها نیز کم بود به صورتی که در روز مسابقات نوجوانان در هر دو زمین از دو داور استفاده می‌شد.

سرمربی تیم‌ ملی اینطور ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌های بزرگسالان امتیاز المپیکی داشت تعداد زمین‌ها را کاهش دادند و ۳ داور در هر شیاپ‌چانگ به قضاوت می‌پرداخت، اما امکان تعویض داوران مهیا نبود و داوران در طول روز خسته شده بودند، متاسفانه برخی داوران به قدری ضعیف بودند که اشتباهات زیاد و تاثیر گذاری را در نتیجه مبارزات از آن‌ها دیدیم.

عسکری خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازیکنان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز در این رقابت‌ها شدند که در راستای ارتقاء رنکینگ آن‌ها تاثیر به سزایی دارد؛ این مسابقات مسیر کسب سهمیه المپیک است و نفراتی که در این مسیر هستند باید بتواند حداکثر امتیازات را جمع کند.

بیشتر بخوانید: تکواندوی ایران نایب قهرمان تورنمنت بین المللی صربستان شد

سرمربی با اخلاق تیم‌ملی تکواندو افزود: رده بندی این رقابت‌ها را براساس مجموع مردان و زنان محاسبه کردند و ما با توجه به اینکه تنها در بخش مردان حضور داشتیم با مدال‌های کسب شده توانستیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کنیم. البته اگر در بخش مردان محاسبه می‌شد قهرمان می‌شدیم، اما این عنوان اهمیتی ندارد، بلکه امتیازاتی برای ما مهم بود که در مسیر کسب سهمیه المپیک محاسبه شد.

وی در پایان گفت: تکواندوکاران ۴۰ امتیاز از طریق حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی می‌توانند کسب کنند؛ امتیازات آرمین، میرهاشم و سروش تکمیل شده است، اما فرزان، سعید و سجاد هنوز می‌توانند به منظور ارتقاء رنکینگ، امتیاز کسب کنند، اما باید دید شرایط به چه صورتی پیش می‌رود و در خصوص نفرات اعزامی به تورنمنت کرواسی طی روز‌های آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اظهارات عسگری درباره تورنمنت بین المللی تکواندو صربستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟