Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:35:41 GMT

مردی که مخفیگاه البغدادی را لو داد کیست؟

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۰۹۳۵

مردی که مخفیگاه البغدادی را لو داد کیست؟

شبکه سعودی العربیه تنها رسانه‌ای است که ادعا کرده کسی که محل اختفای ابوبکرالبغدادی سردسته گروه تروریستی داعش را لو داده، باجناقش بوده است. ا

شبکه العربیه در گزارشی ادعا کرده اولین نفری که محل پنهان شدن ابوبکر البغدادی را لو داده کسی نیست بجز محمد علی جاست باجناق او که دو ماه قبل بازداشت شده است.

این خبر را رسانه سعودی درحالی منتشر کرده که تقریبا هیچ منبع دیگری آن را تائید نکرده و هیچ اطلاعات تکمیلی درباره فرد ادعایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

این مرد ابوبکر البغدادی را لو داد+ عکس

محمد علی جاست باجناق ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش

نیرو‌های کرد می‌گویند آن‌ها جای بغدادی را شناسایی و اعلام کردند و گفته شده ایران و کشور‌های همسایه در جریان عملیات انهدام باند بغدادی بوده اند، ولی درباره این باجناق فقط العربیه نوشته است!

رسانه های خبری به نقل از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اعلام کردند که ابوبکر بغدادی در حمله نیروهای آمریکایی، از تسلیم شدن خودداری کرد و جلیقه انفجاری خود را در تونلی که به داخل آن فرار کرده بود منفجر کرد و به همراه سه فرزندش کشته شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موعود شمخانی کیست؟
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس