Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ یوم الله ۱۳ آبان در مسیرهای مشخص شده برگزار می‌شود، گفت: سردار شریف سخنران ویژه این مراسم در شهرکرد است. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی گرجی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی یوم‌الله 13 آبان اظهارداشت: راهپیمایی بزرگ 13 آبان در 243 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار و در 1800 اموزشگاه نیز ایستگاه نقاشی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار محوری و سراسری مراسم 13 آبان امسال را «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» عنوان کرد و افزود: در استان چهارمحال و بختیاری یک هفته به عنوان هفته استکبارستیزی و استکبارشناسی نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به مسیرهای راهپیمایی بیان کرد: مسیر راهپیمایی در شهرکرد از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و اجتماع در میدان امامزادگان دو خاتون(س) از ساعت 9:30 صبح آغاز و سردار رمضان شریف سخنران ویژه این مراسم است.

مراسم 13 آبان باشکوه‌تر از همیشه در قزوین برگزار می‌شودبرنامه‌ راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مختلف گیلان اعلام شددانش آموزان جزائر خلیج فارس آماده حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان هستند

گرجی ادامه داد: مراسم 13 آبان  در شهرستان لردگان از چهارراه بسیج به سمت مصلی، در اردل از ابتدای بلوار شهداء تا حسینیه شهداء، بروجن میدان شهرداری تا روضه‌الشهداء، سامان: از میدان بسیج به سمت حسینیه صاحب‌الزمان(عج) و در فارسان از مقابل آموزش و پرورش به سمت مصلی برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین این مراسم در شهرستان کوهرنگ از مسجد جامع چلگرد به سمت سه‌راه فرمانداری، کیار از میدان معلم تا مدرسه نمونه فرزانگان شلمزارو در شهرستان بن از مسجد جامع تا گلزار مطهر شهداء برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری