Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بر اساس آخرین گزارش اقتصادی شاپرک در شهریورماه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری پارسیان، رسالت، توسعه، کوثر و پست بانک بیشترین کارمزد را در میان بانک‌های پذیرنده پرداخت کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، پنجاه و یکمین گزارش اقتصادی شاپرک از وضعیت مبلغ کارمزد پرداختی بانک‌های پذیرنده به ازای هر صد هزار ریال تراکنش خرید در شهریورماه سال جاری نشان می‌دهد که به صورت متوسط تمام بانک‌های پذیرنده شبکه بانکی به ازای هر 100هزار یال تراکنش خرید در این مدت بالغ بر 122ریال کارمزد پرداخت کرده‌اند؛ بررسی و مقایسه کارمزد پرداختی بانک‌های پذیرنده در مدت شهریور ماه و مرداد ماه حاکی از آن است که مبلغ متوسط پرداختی بانک‌های پذیرنده به ازای هر 100هزار ریال تراکنش خرید با 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

15درصد رشد از 119ریال به 122ریال افزایش یافته است.
لازم به ذکر است از آنجا که برای تراکنش های خرید، کارمزد توسط بانک پذیرنده پرداخت می شود، شاخص انتخاب شده به منظور ارائه این اطلاعات، شاخص "میزان کارمزد پرداخت شده بانک پذیرنده به ازای هر 100هزار ریال مبلغ تراکنش پذیرش شده" است.
بر اساس جدول منتشر شده از سوی شاپرک در خصوص مبالغ پرداختی بانک‌ها به ازای هر 100هزار ریال تراکنش خرید در شهریورماه، بانک‌های صنعت و معدن، توسعه صادرات ایران، شهر، کارآفرین و سرمایه کمترین نسبت کارمزد پرداختی به ازای هر 100هزار ریال تراکنش را داشته‌اند که نشان از موفقیت بیشتر در بازاریابی و نصب ابزار اثربخش بوده اما این در حالی است که بانک‌هایی از جمله پست بانک، کوثر، توسعه، رسالت و پارسیان بیشترین کارمزد را پرداخت کرده‌اند؛ این جدول نشان می‌دهد که بانک صنعت و معدن به ازای هر 100هزار ریال تراکنش خرید 22ریال پرداخت کرده، این در حالی است که بانک پارسیان با 198ریال پرداخت کارمزد به ازای هر 100هزار ریال بیشترین کارمزد را در میان شبکه بانکی پرداخت کرده است.
به گزارش ایبِنا، بر اساس اعلام شاپرک با توجه به اینکه عامل موثر در پرداخت کارمزد تراکنش های خرید، تعداد تراکنش‌ها و بازه مبلغی تراکنش‌ها هستند، به نظر می رسد که بانک هایی که نسبتِ کمترِ کارمزد به ازای هر 100هزار ریال تراکنش داشته‌اند، متوسطِ مبلغیِ بالاتری به ازای هر تراکنش نسبت به سایر بانک ها تجربه کرده‌اند؛ در حقیقت بانک‌هایی که نسبت کارمزد کمتری پرداخت کرده‌اند به جای تعداد تراکنش بیشتر توانسته‌اند تراکنش کمتر یا مشابه سایر بانک‌ها با مبالغ بالاتری جذب کنند.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!