Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدرضا جوادی گفت: پوستر جشنواره بیست و ششم، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه در همدان رونمایی خواهد شد.

قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در گفتگو با برنا با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست جشنواره مبنی بر ایجاد عدالت فرهنگی و پوشش مردم مناطق حاشیه شهر در این دوره، پوستر جشنواره ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه در دبستان دخترانه پویندگان دانش واقع در شهرک مدنی رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دعوت از مدیران دستگاه ها جهت حضور در این مراسم، اظهار کرد: تعدادی از هنرمندان مطرح تئاتر کودک و نوجوان کشور، هنرمندان و مسئولان استان همدان به آیین رونمایی پوستر جشنواره بیست و ششم دعوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه دبستان پویندگان دانش 500 دانش‌آموز دارد، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هدایایی به دانش‌آموزان این مدرسه اهدا خواهد شد.

جوادی از اجرای برنامه‌های متنوع در این آیین توسط هنرمندان و دانش آموزان خبر داد و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر استان نیز همزمان در این مراسم، از دانش آموزان تست سلامت می‌گیرند.

قائم مقام رئیس جشنواره گفت: حمیدرضا رضایی مجد مجری محبوب کودکان همدانی، اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پوستر این دوره از جشنواره توسط شهرام عظیمی، هنرمند همدانی طراحی شده است.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با شعار "تئاتر، کودک و طبیعت" از 16 تا 21 آبان ماه با دبیری مجید قناد برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: 10 شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه نویسی "عمو قناد" دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر جشنواره بین المللی طبیعت کودک و نوجوان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد