Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه یک‌شنبه، پنجم آبان‌ماه، در جمع مردم انقلابی روستای دهگاه، گفت: شرایط امروز کشور شرایط پیروزی، عزت و بُرد است و بر سر اصول انقلاب و منافع ملت با هیچ کشوری مذاکره نخواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که ایران اکنون در دوران اقتدار به‌سر می‌برد، عنوان کرد: فرزندان ملت، ریگی را از آسمان شکار کرده، پهپاد فوق‌پیشرفته آمریکا را منهدم، کشتی انگلیسی را توقیف می‌کنند، عنصر خودفروخته و ضدانقلاب را از درون لایه‌های امنیتی سرویس‌های اطلاعاتی غرب با عملیات پیچیده دستگیر می‌کنند و دشمن جرأت جسارت ندارد چون می‌داند که اگر یکی بزند، ده تا خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با اشاره به این‌که درون کشور ما سرشار از ظرفیت است که با تلاش جهادی و روحیه انقلابی و قطع وابستگی و تمرکز بر توان داخل، می‌توان از همه گردنه‌ها به‌سلامت عبور کرد، افزود: دستگاه قضایی انقلابی، مجلس تراز انقلاب و دولت جوان حزب‌اللهی، از الزامات تحقق بندهای گام دوم انقلاب است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان با بیان این‌که منظور از فرد حزب‌اللهی شهید حججی است که جوانی خود را فدای آرمان‌های انقلاب و امنیت و آسایش این ملت می‌کند، ادامه داد: اگر مشکلاتی وجود دارد، اگر گلایه و دل‌زدگی هست به انقلاب برنمی‌گردد، بلکه به فاصله گرفتن برخی مسئولان از انقلاب و شعارهای انقلاب برمی‌گردد.

وی با بیان این‌که ما حق نداریم برای کسب مقام و منصب و تثبیت موقعیت خودمان، با اعتماد ملت بازی کنیم که اعتماد مردم یکی‌از بالاترین سرمایه‌های کشور است، نصریح کرد: هرکجا که انقلابی عمل کرده‌ایم پیشرفت داشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • گام عملی برای جهش تولید
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است