Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود رییس فراکسیون امید مجلس به موضوع باشگاه استقلال در فاصله کمتر از ۴ ماه مانده به "دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی" به شدت توی ذوق می‌زند!

گروه ورزشی دانشجو؛ مدیریت عامل باشگاه استقلال در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ از علی فتح اله زاده خویی گرفته شد و به بهرام افشارزاده رسید. یکی به عنوان پرافتخارترین مدیرعامل باشگاه استقلال در دوران پس از انقلاب جمهوری اسلامی و دیگری بدون حتی یک روز فعالیت در رأس باشگاه‌های فوتبال!
این انتصاب در دومین سال فعالیت نمایندگان مجلس نهم اتفاق افتاد و پس از آن از هشتم خرداد ماه سال ۱۳۹۵ نمایندگان دور دهم رسما کار خود را در مجلس آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طرفداران استقلال از همان سال‌ها تجربه شروع‌های ناامید کننده استقلال در لیگ برتر را تجربه کرده و با اعتراض‌های مداوم خود به وزارت ورزش و جوانان خواهان تغییر در کادر مدیریتی باشگاه استقلال بودند.  
این انتقادات و اعتراض‌ها وزارت ورزش و وزیر وقت (محمود گودرزی) را بر آن داشت تا افشارزاده را از باشگاه کنار گذاشته و سید رضا افتخاری را جایگزین او کند!
مدیری که با فوتبال آشنا بود و سابقه دبیرکلی فدراسیون آن (در سال‌های ۷۴ تا ۷۵) را هم در کارنامه داشت، اما هرگز مدیرعاملی یک باشگاه فوتبالی را تجربه نکرده بود! آن هم باشگاهی با طرفداران میلیونی از سراسر کشور! البته سید رضا افتخاری هم موفق نشد رضایت طرفداران استقلال را جلب کند. انتشار تصاویر تحصن هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه و یا نصب بنر‌های مرتبط با نگرانی هایشان بابت وضعیت وخیم باشگاه استقلال روبروی وزارت ورزش و جوانان از جمله سوژه‌های تکراری رسانه‌ها ظرف سه سال اخیر به ویژه از سال ۱۳۹۵ به اینسو بوده است. درست در همان سال‌هایی که کارکنان خانه ملت روی کرسی‌های آن‌ها نشسته و سنگ همین مردم را به سینه می‌زدند، اما در همه این مدت (سه سال گذشته) فقط یکبار صدایشان درباره موضوعی ورزشی شنیده شد!
روزی که کارلوس کی روش بنا به تشخیصش سید جلال حسینی و وریا غفوری را از جمع مسافران اعزامی به جام جهانی ۲۰۱۸ خط زد تعدادی از نمایندگان مجلس کاملا بی ارتباط با این موضوع و تحت تأثیر هیجانات آن روز‌ها به دخالت در کار سرمربی تیم ملی پرداخته و از او خواستند این دو نفر یا لااقل یکی از آن‌ها را به اردوی تیم ملی دعوت کند؟!  
پیش و پس از آن هرگز اتفاقی در این سطح رخ نداد که "نمایندگان ملت" سنگ ورزش را در این سطح به سینه بزنند تا اینکه به تازگی محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس در اقدامی که شاید طرفداران استقلال هم توقع نداشتند اقدام به حمایت از نارضایتی‌های آن‌ها از شرایط باشگاه شان کرده است!
سئوال اول این است که آیا مجلس فراکسیون ورزش ندارد؟ اگر دارد فراکسیون امید چرا در کار دیگر فراکسیون دخالت کرده است!
سئوال بعدی وضعیت خوب و روبه‌راه این روز‌های باشگاه استقلال است! اگر واقعا عارف و رفقایش دغدغه طرفداران تیم استقلال را داشتند در طول سال‌های اخیر کجا بودند؟ روز‌هایی که استقلال برای تمدید قرارداد مامه تیام و سرور جپاروف دچار اشتباهات جبران ناپذیر شد؟ روزی که پاتوسی معطل کمی پول بود تا قراردادش با استقلال را تمدید کند و نکرد؟ روزی که قرارداد‌های عجیبی با بازیکنان ناکارآمدی مانند الحاجی گرو و مارکوس نویمایر بسته شد کجا بود؟ ... و روز‌هایی اینچنینی که به لطف مدیران منصوب دولت دوازدهم در رأس باشگاه استقلال، کم نبودند!
شاید محمدرضا عارف متنی که برای جلب رضایت طرفداران استقلال منتشر کرده را دو ماه دیر پست کرده است! چرا که استقلال همین چند روز قبل پنجمین برد متوالی خود در جام حذفی و لیگ برتر را دشت کرد و اتفاقا در بازی آخر با پارس جنوبی جم، تعداد آن‌هایی که علیه امیرحسین فتحی، شعار "حیاکن رها کن" سرمی دادند به یک سوم تقلیل پیدا کرده بود و این نشان می‌دهد مردم کم کم به اوضاع اطمینان پیدا کرده اند!  
طرفداران استقلال کاری به فتحی‌ها، افتخاری‌ها و فتح اله زاده‌ها ندارد که عارف مانند آن‌هایی که می‌خواهند از آب گل آلوده ماهی بگیرند بی موقع به موضوع استقلال ورود کرده و کاسه داغتر از آش شده است؟ آن‌ها برد و قهرمانی می‌خواهند.
بی گمان آن‌هایی که می‌دانند عارف و یاران عارف دوم اسفند ماه امسال و اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ نیازمند صف رأی دهندگان به نمایندگان دور یازدهم مجلس پای صندوق‌ها هستند مشاوره درتسی به آن‌ها ندادند یا در زمانبندی دچار اشتباه شدند!
قطعا این ادبیات محمدرضا عارف که خطاب به طرفداران استقلال گفته: «نامه تان را خواندم و درباره اش با دیگر اعضای فراکسیون مجلس حرف می‌زنم. معتقدم اگر دولت خود را از تولی‌گری و باشگاه‌داری کنار بکشد مشکلاتی که اکنون برخی باشگاه‌ها با آن دست به گریبان هستند به حداقل می‌رسد» در این شرایط که استقلال حریفانش را با اختلاف کمتر از دو گل شکست نمی‌دهد خریداری ندارد!
ورزش و ورزشکاران همواره در ماه‌های منتهی به انتخابات، پایگاه‌های مناسبی برای کاندیدا‌ها هستند تا با هدفگیری طیف قابل توجهی از اجتماع، بخشی از آرای مأخوذه به صندوق را برایشان تأمین کند، اما این مردم در اوضاع اقتصادی فعلی کشور که "مقام معظم رهبری" شخصا برای مدیریت اوضاع به آن ورود کرده و دستور به رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی داده، هوشیار است و می‌داند چه طیفی دلسوز واقعی اش است و چه طیفی نیازمند رأی‌شان پای صندوق‌ها!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدرضا عارف فراکسیون امید لیست امید استقلال تهران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند

به گزارش جماران؛ نشست شورای هماهنگی روسای کارگروه های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به  ریاست امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جانشین رییس جمهور در شورایعالی ایرانیان و با حضور دبیران کارگروه‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط  و همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. 

در ابتدای این نشست دبیران کارگروه های تخصصی شورای عالی ایرانیان خارج از کشور گزارش اقدامات و پیگیری‌های خود برای اجرای مصوبات قبلی و اهداف و برنامه های آتی را ارائه کردند.

امیرعبداللهیان ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم، از تلاش های وحید جلال زاده و مجلس شورای اسلامی برای نهایی کردن لایحه قانون حمایت از ایرانیان خارج از کشور و آماده سازی آن برای طرح در صحن مجلس قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با بیان این که رفع مشکلات و پیگیری حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه های مهم دولت و تاکیدات مستمر رئیس جمهور می باشد،  بر اهمیت برقراری ارتباط دوسویه با ایرانیان خارج از کشور از جمله از طریق رسانه دیجیتال تاکید کرد.

جانشین رییس جمهور در شورای عالی ایرانیان در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر درایت و تصمیم اقتدار آمیز مقام معظم رهبری در تامین حداکثری امنیت ملی گفت: "عملیات غرور آفرین وعده صادق که در چارچوب دفاع مشروع انجام شد، موجب احساس غرور و همبستگی هموطنان ایرانی و ایرانیان خارج از کشور شد و فرصت مطلوبی برای همدلی آحاد ایرانیان در اقصی نقاط جهان فراهم آورده است. 

وزیر امور خارجه کشورمان استقبال گسترده هموطنان در تردد وسیع ایرانیان به کشور  را نتیجه هماهنگی خوب اعضای شورایعالی ایرانیان و دستگاه های مرتبط خواند.

وزیر امور خارجه گفت: ایرانیان معدودی که احیانا تحت تاثیر فضا سازی رسانه های معاند نگران تردد خود به ایران هستند، می توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند.

وزیر خارجه کشورمان با تشکر از توجه رییس مجلس، نمایندگان، کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون ایرانیان خارج از کشور، تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را اقدامی راهبردی، مهم و قریب الوقوع دانست. 

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از جدیت وزارت امور خارجه در رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور، اظهار داشت مجلس شورای اسلامی در حمایت از ایرانیان خارج از کشور مصمم است.

دبیران کارگروه های شورایعالی امور ایرانیان نیز گزارش اقدامات و برنامه پیش روی خود را تشریح کردند. 

بیگدلی معاون امور مجلس، ایرانیان و کنسولی وزارت خارجه و سهرابی دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور هدف این نشست را تعیین محورهای نشست آتی شورایعالی ایرانیان خارج کشور به ریاست رئیس جمهور عنوان کردند.

 

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • امروز همه دنبال هاشمی‌نسب می‌گشتند!
  • واکنش هواداران استقلال به تغییرات این تیم | حال و هوای متفاوت طرفداران آبی ها در کمپ ناصر حجازی | تصاویر
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...