Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام شکری گفت: هشت موکب نیز از فعالان و اعضای هیئات مذهبی در محورهای مواصلاتی به سمت مشهد مقدس مستقر و به زائرانی که از جای‌جای ایران اسلامی با پای پیاده به سمت خراسان در تردد هستند، خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «علی شکری» در حاشیه بازدید از هیئات اعزامی استان سمنان با اشاره به اعزام ۷۹۶ مبلغ طی ایام پایانی ماه صفر و سالروز ارتحال پیامبر(ص)، امام حسین(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) به سراسر استان سمنان گفت: ۷۴۲ نفر از این تعداد مبلغان بومی شامل ۵۴۵ مبلغ مرد و ۱۹۷ مبلغ زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مبلغان اعزامی برنامه‌های تبلیغی‌شان را در تکایا، مساجد و ... انجام می‌دهند تصریح کرد:۳۱ مبلغ غیربومی و اعزامی از دفتر مرکزی و همچنین قم شامل ۲۶ مبلغ مرد و پنج مبلغ زن نیز در این ایام اعزام‌شده‌اند.

 

وی با اشاره به اعزام ۲۳ خطیب ویژه نیز در ایام انتهایی ماه صفر به اقصی نقاط استان سمنان اظهارداشت: یکی از اقدامات مهمی که در این روزها توسط مبلغان اعزامی انجام شد، برگزاری مراسم زیارت از بعید است.

 

حجت‌الاسلام شکری بابیان اینکه بیان مسائل دینی و شرعی، بیانیه گام دوم انقلاب، سیره رضوی و نبوی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تفسیر قرآن و روایات اسلامی و ... در زمره رسالت‌های مبلغان اعزامی است، ابراز کرد: این مبلغان تا پایان شهادت امام رضا(ع) در مساجد، تکایا و ... حضور خواهند داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه از اعزام ۸۰ هیئت عزاداری مذهبی استان سمنان به مشهد مقدس نیز خبر داد و گفت: این هیئات برای برگزاری مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر و همچنین شهادت امام رضا(ع) اعزام و برنامه‌های مذهبی را در شهر مشهد مقدس اجرا می‌کنند.

 

وی گفت: هشت موکب نیز از فعالان و اعضای هیئات مذهبی در محورهای مواصلاتی به سمت مشهد مقدس مستقر و به زائرانی که از جای‌جای ایران اسلامی با پای پیاده به سمت خراسان در تردد هستند، خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام شکری بابیان اینکه علاوه بر پذیرایی از زائران ایام شهادت امام رضا(ع) در موکب‌های هشت‌گانه استان اقدامات فرهنگی نیز صورت می‌گیرد، تأکید کرد: این موکب‌ها به‌صورت کامل آمادگی خدمت‌رسانی به زوار امام رضا(ع) رادارند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی نماز جمعه ماه صفر رحلت پیامبر اسلام خراسان جنوبی پیاده روی اربعین قرائت زیارت ازبعید کانون های مساجد خطبه نماز جمعه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در شهادت مظلومانه رئیس مکتب جعفری، جمعی از شاعران آئینی با برپایی محفل شعر و خواندن اشعار آئینی در وصف این امام بزرگوار و تقدیم جدیدترین سروده‌های خود در وصف صادق آل محمد(ص) به محضر مولایشان عرض تسلیت و تعزیت کردند.

از عاشقان بی قرار صادق بن باقریم
این محفل ادبی در ابتدا با شعرخوانی علیرضا خاکساری؛ شاعر و مدیحه‌سرای جوان اهل بیت(ع) آغاز شد و  این شاعر آئینی ترجیع‌بندی زیبا و تاثیرگذار را تقدیم حاضران کرد.

در این مراسم همچنین یاسر رحمانی و رضا یعقوبی آل با اشعار و سروده‌های خود در سوگ شهادت امام صادق(ع) عرض ارادت خود را ساحت این امام مظلوم ابراز کردند.

در  شام شهادت ششمین اختر پرفروغ آسمان ولایت و امامت حرم مطهر رضوی یکپارچه عزا و ماتم بود.
 در این شب پر اندوه زائران و مجاوران گرد آستان کبریایی رضوی جمع شده‌اند تا تسلی بخش دل داغدار این امام رئوف و مهربان باشند.

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان