Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوان اکبری گفت: مرکز تروما و سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل آماده بهره برداری است و همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

«قدرت اخوان اکبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله نهایی و آماده سازی مرکز تروما و سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: این پروژه ملی همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

 

این مقام مسئول بیان داشت: پروژه ساخت تروما و سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از ساعت 86 آغاز و پس از هزینه کرد 110 میلیارد ریال پیشرفت فیزیکی پروژه به دلیل عدم تخصیص منابع متوقف شد.

 

اخوان اکبری افزود: در سه سال اخیر با تصویب اعتبار 450 میلیارد ریال این پروژه به مرحله نهایی رسید و در ماه های اخیر شاهد راه اندازی این واحد از بیمارستان امام خمینی (ره) خواهیم بود.

 

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با هدف جایگزینی واحد ترومای بیمارستان فاطمی که یکی از قدیمی ترین بیمارستان اردبیل هست آماده سازی شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: کلیه واحدهای جراحی بیمارستان فاطمی در آینده نزدیک به این مرکز انتقال داده خواهد شد تا بیماران از خدمات تخصصی بهتری برخوردار باشند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی ماه صفر مسجد نماز جمعه پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان رحلت پیامبر اسلام قرائت زیارت ازبعید خراسان جنوبی همزمان با سفر رئیس جمهوری بیمارستان امام خمینی ره افتتاح پروژه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم