Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد از ثبت رکورد جدید در جابه جایی مسافر توسط خطوط قطار شهری مشهد خبر داد و گفت: در شب رحلت پیامبر (ص) و شب شهادت امام حسن مجتبی (ع)، بیش از ۲۳۵هزار مسافر توسط خط یک و خط دو قطار شهری جابه جا شدند.

وحید مبین‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بالاترین رکورد ثبت شده در جابه جایی مسافر توسط خطوط قطار شهری مشهد ۲۱۵ هزار نفر بوده که پیش بینی می شود رکورد جابه جایی ۲۳۵ هزار نفر مسافر در شب شهادت امام رضا (ع) باز هم شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به سرویس‌دهی رایگان قطار شهری به مسافران در روز شهادت امام رضا(ع)، تصریح کرد: خطوط یک و دو قطار شهری مشهد در روزهای ایام پایانی ماه صفر با افزایش ساعات سرویس‌دهی و همچنین خدمت‌رسانی رایگان در روز سه شنبه هفتم آبان ماه ۹۸ مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) در خدمت زائران و مجاوران است.

وی گفت: سرویس‌دهی قطارشهری مشهد به زائران و مجاوران امروز- دوشنبه ششم آبان ماه ۹۸- مصادف با شب شهادت حضرت امام رضا (ع) از ساعت شش صبح آغاز شده و با یک ساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

مبین مقدم افزود: سرویس‌دهی این ناوگان در روز سه شنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش نسبت به روزهای تعطیل در ابتدای روز، از ساعت شش آغاز و تا ساعت ۲۲ بصورت رایگان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس "همه خادم الرضاییم" در ایستگاه شهدای قطارشهری مشهد طی این ایام، گفت: در این نمایشگاه که با مشارکت آستان قدس رضوی برگزار شده، تصاویری از خدمت‌ رسانی به کاروان های پیاده حرم مطهر رضوی و بارگاه و گلدسته‌های حرم مطهر در معرض دید مسافران قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: اکران تصاویر و کلیپ‌های مناسبتی این ایام در بیش از ۷۰۰ مانیتور قطارها و ۱۵۰ مانیتور ایستگاه‌ها، سیاه‌پوش کردن ۳۴ ایستگاه این ناوگان و همکاری در تامین برق و آب مورد نیاز ایستگاه‌های صلواتی مجاور ایستگاه‌های قطار شهری از دیگر اقدامات این شرکت در ایام عزاداری روزهای پایانی ماه صفر است.

کد خبر 394766

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو مشهد کلانشهر مشهد شهروند شهر شهرداری شهادت امام رضا ع کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون