Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@01:31:28 GMT

تلاش‌کنیم افراد صالح مدیریت را در دست بگیرند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۲۵۱۹

تلاش‌کنیم افراد صالح مدیریت را در دست بگیرند

اسکندر پیرمرادیان روز دوشنبه در جلسه‌ای با مسئولان و مدیران دستگاه‌های دولتی شهرستان سمیرم با اشاره به نزدیک شدن به زمان برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: شورای نگهبان همواره نظارت عام، جامع و استصوابی در انتخابات دارد و همه تلاش خود را برای این نوع نظارت کامل به کار می‌بندد.

به گفته وی، کارها و وظایف دفاتر شورای نگهبان در همه شهرها و شهرستان‌ها یک روز بعد از انتخاباتی که برگزار شده آغاز می‌شود و این تکلیف در طول سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس دفتر شورای نگهبان شهرستان سمیرم با تاکید بر اینکه ورود افراد ناصالح به نظام مدیریت در هر سطح و رده‌ای هزینه بر است، تاکید کرد: انقلاب به راحتی و ارزان به دست نیامده و خون تک تک شهدا برای پایداری و ماندگاری این مملکت ریخته شده است.

پیرمردیان خطاب به همه مدیران کارکنان دولت گفت: در اجرای قانون با کسی تعارف نداشته باشید و تنها در حیطه کار قانونی و اداری خود به مردم خدمت کنید.

وی با یادآوری اینکه در برگزاری انتخابات گذشته به خوبی قانون اجرا شد اظهار داشت: تنها در یک مورد اجرای دقیق قانون مشاهده کردیم که بر سطح در و دیوار، درختان و معابر خبری از پوسترها و بنرهای رنگارنگ نبود و انتخابات با کمال سلامت و امنیت برگزار شد.

مسئول شورای نگهبان قانون اساسی در سمیرم از همه مسئولان در هر جایگاهی خواست مردم و افکار عمومی را نسبت به نظام و کارهای انجام شده امیدوار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سمیرم نیز گفت: نامه‌ای درباره جدول زمان بندی جلسه ها و کارگروه‌ها  در زمینه انتخابات به سازمان‌ها ارسال شده است.

علیرضا فخری زاده تصریح کرد: کارگروه‌های مختلف دستور کارهای متعددی دارند که محوریت هر کارگروه با یک اداره به عنوان دبیر آن جلسه است و باید دستور کارهای جلسه ها و کارگروه‌ها را یک هفته قبل از برپایی نشست‌ها به فرمانداری و سایر اعضا اعلام کند.

وی گفت: از این پس هر جلسه و کارگروهی با توجه به اینکه دبیر جلسه کدام اداره یا سازمان است در محل همان اداره برگزار می‌شود.

حوزهٔ انتخابیه سمیرم در استان اصفهان به مرکزیت سمیرم دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

سمیرم با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع وسعت، دارای یکصد هزار نفر جمعیت ثابت و عشایری است و ۹۵ درصد ساکنان این شهرستان در بخش کشاورزی شاغل هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان سمیرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان

مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی سلیمانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان‌ اظهار داشت: استان اصفهان مجموعاً دارای 16 حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف 14 حوزه انتخابیه با 18 منتخب مشخص شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه نامزدهای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان حائز نصاب 20 درصد کل آراء نشدند، انتخابات در این دو حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه انتخابات مرحله دوم در این دو حوزه با حضور نامزدهایی که دارای بالاترین آراء در مرحله اول شدند صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی خواهد بود.

سلیمانی گفت: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از ساعت صفر روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت 8 صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه با مجموع 221 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده ‌که 68 شعبه در حوزه انتخابیه سمیرم و 153 شعبه در حوزه انتخابیه لنجان قرار دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باتوجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات توسط صداوسیمای مرکز اصفهان صورت گرفته برنامه 20 دقیقه‌ای برای معرفی کاندیداها پیش‌بینی و سه مناظره 60 دقیقه‌ای تهیه شده که هر کدام از این برنامه‌ها در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اصفهان در دو مرتبه در ایام قانونی تبلیغات انتخابات پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این نکته حائز اهمیت است که در این مرحله از انتخابات تنها کسانی که در مرحله نخست انتخابات در این دو حوزه شرکت کردند و کسانی که در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه کشور در مرحله قبلی رأی ندادند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

سلیمانی افزود: در دستگاه‌های احراز هویتی که در هر شعبه موجود است اطلاعات افراد مجاز به رأی قرار دارد و با ارائه اصل یکی از مدارک پنجگانه که عبارتند از: کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت واجدین شرایطی که سن آنان در روز برگزاری انتخابات 18 سال تمام  و بیشتر است امکان شرکت در انتخابات را دارند.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با حضور مردم این دو حوزه انتخابیه شاهد برگزاری انتخابات پرشور همراه با سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت گسترده باشیم.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج