Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدعلی مجیری» جوان ۱۸ سالِ ووشوی ایران که هفته گذشته به مدال طلای ارزشمند مسابقات جهانی بزرگسالان در شانگهای چین دست یافت در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: مدال مسابقات قهرمانی جهان پس از مدال المپیک، باارزش‌ترین است که آرزو دارم آن را به رهبر انقلاب تقدیم کنم که پیشوای ما ایرانیان است.

این قهرمانی اصفهانی تصریح کرد: از طریق سپاه استان اصفهان پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم  و امیدوارم هرچه سریع‌تر مقدمات دیدار با رهبر فراهم شده تا به آرزویم رسیده و در دیدار با ایشان، مدالم را تقدیم کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد سطح فنی مسابقات جهانی شانگهای، گفت: حضور ۱۰۲ کشور نشان داد که پانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان از سطح بالایی برخوردار است و خوشبختانه توانستم در حضور تمامی حریفان مطرح به خصوص نمایندگان آسیایی شرقی به مدال طلا دست یابم.

مجیری عنوان کرد: به‌تازگی از رده سنی جوانان به بزرگسالان آمده‌ام و کسب مدال طلا در نخستین تجربه رده سنی بزرگسالان، انگیزه‌ام را برای موفقیت‌های بیشتر افزایش داد.

وی گفت:‌ سال سختی را با حضور متعدد در اردوهای تیم‌های جوانان و بزرگسالان سپری کردم و باید قدردان مسئولان فدراسیون باشم که بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار دارد. همچنین کادر فنی نیز نقش مهمی در موفقیت من داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو مقام معظم رهبری مسابقات جهانی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند

رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

دریافت 14 MB

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد