Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرچم بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان، با حضور دکتر سیما سادات لاری؛ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دیگر مسؤولان برگزاری این مراسم به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پرچم بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در مزار شهدای دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دیگر مسؤولان برگزاری این مراسم به اهتزاز در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم دکتر لاری بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور و با اهدای گل نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با گشودن قرآن و تلاوت آیاتی از این کتاب آسمانی؛ پرچم بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را به اهتزاز در آورد و برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره و جاری شدن برکت قرآن در جامعه و فضای دانشگاهی ابراز امیدواری کرد.

گفتنی است بیست و چهارمین جشنواره قران و عترت وزارت بهداشت طی روزهای هفتم تا نهم آبان ماه در شهر همدان و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار می شود که در هر روز شاهد برپایی یک مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان آن بخش خواهیم بود.

مراسم اختتامیه اول این دوره از مسابقات، که در واقع اختتامیه بخش‌های هنری و ادبی نیز خواهد بود، سه‌شنبه هفتم آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد. این مراسم در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان بخش‌های هنری و ادبی بخشی از برنامه‌های این مراسم است. همچنین از میزبان دوره گذشته این جشنواره، که دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود، نیز تقدیر به عمل خواهد آمد. تجلیل از سه نفر از کارشناسان قرآنی و مدیران فرهنگی سابق دانشگاه علوم پزشکی و نیز تجلیل از «دکتر محمدرضا فراهانی»، معاون سابق فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

در مراسم افتتاحیه روز اول شاهد اجرای گروه تواشیح کارکنان دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز خواهیم بود و نفر اول رشته شعر نیز به شعرخوانی خواهد پرداخت. نمایش بخش‌هایی از فیلم برگزیده این دوره از مسابقات از دیگر بخش‌های این مراسم است.

 در روز چهارشنبه، هشتم آبان‌ماه، نیز شاهد برگزاری دومین مراسم اختتامیه به منظور تجلیل از برگزیدگان رشته‌های معارفی خواهیم بود. در این برنامه که با حضور مسؤولان استانی برگزار می‌شود، دبیر بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات می‌پردازد.

 در روز سوم و پایانی این مسابقات نیز مراسم اختتامیه با حضور حجت‌لاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی»، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، برگزار می‌شود و از برگزیدگان بخش آوایی تجلیل خواهد شد. در این مراسم همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز سخنرانی خواهد کرد.

 در کنار جشنواره نیز ۱۱ کارگاه آموزشی در رشته‌های تدبر در قرآن کریم و در بخش حفظ و قرآئت قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

 

بیشتر بخوانید: شانزدهمین اجلاس معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در همدان برگزار می‌شود برگزاری کارگاه کارشناسان بهداشتی کشور سوریه در همدان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قرآن معاون وزارت بهداشت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی عصر امروز در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: یکی از توفیقات بزرگ ما در ساختار نظام سلامت و آموزش علوم پزشکی در جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر تعامل برای دستیابی به یکپارچگی، ادغام نظام ارائه خدمات سلامت و نظام آموزش علوم پزشکی بود، نظام سلامت در جمهوری اسلامی ایران یکی از دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی است که با ادغام با نظام آموزش و پژوهش در علوم پزشکی یک الگوی منحصر به فردی را در راستای پاسخگویی به نیاز های جامعه و مردم میهن عزیز اسلامی مان ارائه کرده است.

وی افزود: اهداف اصلی نظام آموزش علوم پزشکی ادغام یافته در نظام سلامت افزایش ظرفیت تربیت دانشجو، افزایش تعداد دانشکده ها، افزایش تعداد اعضای هیات علمی، افزایش تعداد تخت های آموزشی، افزایش تماس دانشجو با جامعه، افزایش حضور دانشجو در محیط ارائه خدمات و طرح مسائل سلامت در آموزش است.

عین اللهی افزود: راهبردهای اصلی نظام آموزش علوم پزشکی مبتنی بر نیازهای جامعه و مسائل جامعه و صلاحیت جامعه است.

وزیر بهداشت افزود:هماهنگی های وزارت بهداشت با بنیاد نخبگان در خصوص جذب نخبگان بدون فراخوان در دانشگاه علوم پزشکی کشور با هدف ایجاد انگیزش و ماندگاری نخبگان برای آموزش علوم پزشکی کشور حرکتی با خروجی مفید بود.

وی افزود: افزایش ۸۰۰درصدی حق الزحمه دستیاران تخصصی و فوق تخصصی در دولت مردمی یکی از کارهایی بود که وزارت بهداشت برای افزایش انگیزه و امید آفرینی انجام داد.

عین اللهی تدوین آیین نامه تسهیل و افزایش مدت زمان مرخصی زایمان و ایجاد تسهیلات جهت مادران باردار در دوران دستیاری را نیز برخی دیگر از اقدامات وزارت بهداشت در راستای افزایش امید و انگیزه به دستیاران عنوان کرد.

در پایان این مراسم گروه های برتر جشنواره شهید مطهری و اساتید برتر دانشگاه های علوم پزشکی تقدیر شد.

کد خبر 6094628

دیگر خبرها

  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد