Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مرادی، دبیر هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به این‌که یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ در تاریخ کشور ما است، اظهار کرد: این سه رویداد شامل تبعید امام خمینی (ره)، کشتار جمعی از دانش‌آموزان معترض به سیاست‌های دولت وقت و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان به قدری در تاریخ کشور ما اهمیت دارد که در سال ۶۷ این روز توسط مجلس به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به این‌که در راستای گرامی‌داشت ۱۳ آبان تمهیدات لازم باید اندیشیده شود، ادامه داد: در همین راستا کمیته‌های تخصصی شامل کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، فرهنگی و تبلیغات، کمیته مراسم و کمیته امنیت و انتظامات در شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در رقم خوردن ۱۳ آبان، یادآور شد: باید تلاش شود از ظرفیت دانش‌آموزان در برنامه‌های ۱۳ آبان ماه به بهترین شکل استفاده شود زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند.

وی با تاکید بر این‌که تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شاهد رقم خوردن ۱۳ آبانی باشکوه در تاریخ ابهر باشیم، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و تجدید بیعت مجدد با مقام‌معطم رهبری و آرمان‌های انقلاب است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان 13 آبان استکبارستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه‌شنبه در نخستین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی اظهار داشت: در راستای برگزاری این مسابقه بزرگ، اداره آموزش و پرورش از طریق مدیران مدارس تبلیغات لازم را به‌وسیله فضای مجازی به جهت معرفی مسابقه بزرگ کتابخوانی بین دانش آموزان انجام دهند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دیلم بیان داشت: امکان سنجی ایجاد کتابخانه مشارکتی یا پیشخوان کتاب در کمپ ترک اعتیاد بویرات در اسرع وقت و تحت نظارت اداره بهزیستی صورت گیرد.

فرماندار دیلم افزود: دهیاری ها بخشی از بودجه فرهنگی خود را صرف خرید کتب مسابقه کنند و آنها را در اختیار اهالی روستا جهت شرکت در مسابقه قرار دهند.

کد خبر 6093133

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد