Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز از راه اندازی شش دفتر خدمات الکترونیک قضایی جدید در این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، مهدی شمسی اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک قضایی و با هدف تسریع در فرایند دادرسی و تسهیل خدمات رسانی به ارباب رجوع در مهر ماه سال جاری تعداد چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در حوزه های قضایی چهارباغ، ماهدشت، مشکین دشت، ساوجبلاغ و دو دفتر در اشتهارد راه اندازی و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز گفت: هم اکنون این دفاتر آماده ارائه تمامی خدمات الکترونیک قضایی از قبیل ثبت‌نام ثنا، ثبت دادخواست و شکوائیه، دعاوی اعتراضی و طاری، دعاوی شورای حل اختلاف و دیوان عدالت اداری و اظهارنامه هستند.

وی اعلام کرد: با راه اندازی این دفاتر، تعداد  دفاتر خدمات الکترونیک قضایی که  در سطح استان البرز در حال خدمت رسانی به مردم هستند به ۲۹ رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز دادگستری دفاتر قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت