Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، رابرت اوبراین، مشاور رئیس جمهور آمریکا در امنیت ملی گفت: بقایای جسد ابوبکر بغدادی، سرکرده گروهک تروریستی داعش احتمالا به دریا انداخته خواهد شد. به گفته وی؛ احتمالا جسد ابوبکر البغدادی، سرنوشتی همچون جسد اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده را خواهد داشت.

 

اسامه بن لادن، از سال 1998 در لیست اف بی ای آمریکا قرار داشت که در پی عملیت نیروهای ویژه آمریکا در دوم ماه مه سال 2011 در پاکستان کشته شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد وی به آب انداخته شد.

 

گزارش شده که ارتش آمریکا برای تشخیص هویت ابوبکر بغدادی از دستگاه های مخصوص آنالیز "دی ان ای" استفاده کره که در حدود 90 دقیقه نتیجه آزمایش "دی ان ای" را مشخص می کنند، اما نتیجه دقیق براساس عوامل دیگر، به ویژه آنالیز ظاهر بدست می آید.

 

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد با توجه به آزمایش "دی ان ای" از مرگ ابوبکر بغدادی اطمینان دارد. وی همچنین گفت که بغدادی در حین عملیات کمربند انتحاری خود را منفجر کرد.

 

رئیس جمهور آمریکا گفت؛ این عملیات توسط نیروهای ویژه این کشور صورت گرفته و طی این عملیات به هیچیک از نیروهای این کشور آسیبی وارد نشده است. وی همچنین افزود، 11 کودک خردسال پس از این حادثه آزاد شدند. ترامپ از روسیه، ترکیه سوریه و عراق بخاطر کمک در کشتن ابوبکر بغدادی قدردانی کرد.

 

به گزارش جام نیوز، وزارت دفاع روسیه در واکنش به قدردانی ترامپ در همیاری بااین عملیات، هرگونه اطلاع از این موضوع را تکذیب کرده است.

 

 سرلشکر ایگور کوناشنکوف در این باره گفته است:"ما از هرگونه کمک ادعا شده درباره پرواز نیروی هوایی ارتش آمریکا در محدوده هوایی ادلب در این عملیات بی‌اطلاع هستیم."

 

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین در "اعتبار" موفقیت این عملیات تردید کرده و گفت: "با افزایش شمار مشارکت‌کنندگان مستقیم و کشورهای که مدعی شرکت در این عملیات هستند و هر کدام جزئیاتی کاملا متناقض را عنوان می‌کنند، سوال‌هایی موجه پیش می‌آید و درباره اعتبار و بویژه موفقیت این عملیات تردیدهایی مطرح می‌شود."

 

سرلشکر ایگور کوناشنکوف تاکید کرد: "هیچ حمله هوایی جنگنده‌های آمریکایی یا به اصلاح ائتلاف بین المللی روز شنبه یا روزهای اخیر در ادلب ثبت نشده است."

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ابوبکر البغدادی داعش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!

بازدید 11 تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت و ترور می‌زد. حالا ویدیویی از اعترافات همدست گرگین و عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان منتشر شده که می‌گوید برای تمام کشتارها فقط یازده میلیون تومان پول گرفت. اظهارات تکان دهنده این تروریست که خیلی ریلکس درباره جنایات صحبت می‌کند را می‌‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه