Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ نصیری  سرپرست پلیس راه شمال استان گفت: حوالی ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه شب در کیلومتر یک محور"بم -کرمان" یک دستگاه خودروی پژو پارس به علت خستگی وخواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و با شی ثابت کنار جاده برخورد کرد که راننده ۱۹ ساله آن در دم جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین ۲۰ و ۲۱ ساله نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نصیری افزود: تصادف دیگری نیز در محور روستایی"رستم آباد–بم"به وقوع پیوست که در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ به علت تخطی از سرعت مطمئنه با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا برخورد کرد که طی آن راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ نیز مجروح شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان خاطرنشان کرد: بی احتیاطی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی از مهمترین دلایل بروز این حوادث دلخراش بوده اند که توصیه می‌شود همه رانندگان به این موارد توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/س

۲ حادثه رانندگی در محور بم_ کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم