Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقیه ملایی، گفت: در نظر داریم روز شهادت امام رضا علیه السلام با دعوت از هیئت های مذهبی محله، مراسم باشکوه عزاداری حضرت به همراه تشییع نمادین پیکر مطهر امام رضا علیه السلام را برگزار کنیم.

«رقیه ملایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طبق روال هر سال، کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد، در پایان ماه صفر ویژه برنامه هایی به مناسبت های رحلت رسول اکرم  (ص)، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد، افزود: علاوه بر برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری، ایستگاه صلواتی یکی از این ویژه برنامه هایی است که عصر روز گذشته به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام راه اندازی شد و در روز شهادت امام رضا علیه السلام نیز راه اندازی می شود.
وی، ادامه داد: در این ایستگاه های صلواتی علاوه بر شربت، غذای نذری نیز بین عزاداران توزیع می شود.
ملایی، عنوان داشت: در نظر داریم روز شهادت امام رضا علیه السلام با دعوت از هیئت های مذهبی محله، مراسم باشکوه عزاداری حضرت به همراه تشییع نمادین پیکر مطهر امام رضا علیه السلام را برگزار کنیم.
مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه روستای هوکرد، اظهار داشت: خوشبختانه برنامه های فرهنگی کانون فرهنگی بیت الرقیه (س) تاثیر بسیار مثبتی بر سبک زندگی مردم محله داشته است و با استقبال اهالی روستا مواجه شده ایم به حدی که با محوریت این کانون فرهنگی هنری از (۸ صفر) تاکنون ویژه برنامه های ختم قرآن کریم، مراسم قرائت زیارت عاشورا و کلاس اخلاق و احکام هر عصر در منزل یکی از اهالی روستای هوکرد برگزار می‌شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه صفر پیاده روی اربعین نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد رحلت پیامبر اسلام خراسان جنوبی خراسان جنوبي استان همدان عزاداری ماه صفر عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اجتماع مردمی صادقیون، شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی؛ عزاداران مکتب جعفری در این مراسم از ساعت ده صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت با تجمع در میدان صادقیه، عزاداری می‌کنند.

این مراسم با قرائت قرآن و مداحی آغاز می‌شود و در ادامه پیکر مطهر شهید گمنام، تشییع می‌شود.

پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هم در سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع)، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مردم انقلابی و ولایتمدار و مدیران شهری در منطقه ۲۲ تشییع و تدفین می‌شود.

پیکر این شهید والامقام از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی تشییع و پس از آن درشهرک شهید خرازی به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود