Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:13:56 GMT

شهرک‌نشین‌های یهودی زیتون دزدی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۲۹۸۹

شهرک‌نشین‌های یهودی زیتون دزدی می‌کنند

کشاورزان فلسطینی می گویند شهرک نشینان یهودی از شهرک غیرقانونی ایتامار از باغ هایشان زیتون سرقت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، کشاورزان فلسطینی می گویند شهرک نشینان یهودی از شهرک غیرقانونی ایتامار از باغ هایشان زیتون سرقت می کنند. نزدیک حصارهای کرانه باختری درختان زیتون شکسته شده نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز دوشنبه همین هفته یک منبع نظامیان اسرائیلی نقشه ای جدید رونمایی کرد که در آن زمین های کشاورزی مربوط به این روستا را نشان می دهد که به شهرک های یهودی نشین اضافه شده است.

 

بر اساس این گزارش طرح مذکور موسوم به منطقه B در روستای قریوت واقع شده است. صهیونیستها در ماه های اخیر بسیاری از روستاهای دیگر فلسطینی در کرانه باختری را به طور غیر مجاز تخریب کردند.

 

ماه پیش صهیونیستها 100 خانه فلسطینی در روستای صور باهر را تنها به بهانه نزدیکی بیش از حد به دیوار حائل در سرزمین های اشغالی را تخریب کردند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه صفر پیاده روی اربعین نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد رحلت پیامبر اسلام خراسان جنوبی خراسان جنوبي استان همدان زیتون شهرک های یهودی نشین برداشت زیتون فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

واحد‌هایی که مشاهده می‌کنید، در کابل و در مناطق اعیان‌نشین این شهر است. قیمت این واحدها، با متراژ‌های نسبتا بالا، حدودا ۹ میلیارد تومان می‌باشد، که فاصله بسیار زیادی با خانه‌های ایران (تهران) دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # قیمت مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • تخریب جاده‌های بین مزارع و عشایری شهرستان آبدانان بر اثر سیلاب
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند