Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@00:12:31 GMT

پرفسور جانشین ابوبکر شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۳۰۶۰

پرفسور جانشین ابوبکر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانال توئیت پرس به نقل از دیلی میل گزارش داد: عبدالله قارداش معروف به پروفسور، هم سلولی سابق البغدادی در سال 2003 و یکی از افسران ارتش صدام حسین به عنوان رهبر جدید داعش معرفی شد.

 وی قانونگذار و سیاست‌گذار داعش بوده و به همین دلیل به وی پروفسور لقب داده‌اند.

از ماه اوت بدین طرف وی رهبری داعش را در دست داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی پیش تر  هفته نامه نیوزویک به نقل از منابع آگاه گزارش داد: عملیات نیروهای آمریکایی در روزهای شنبه و یک شنبه منجر به کشته شدن ابوبکر بغدادی سرکرده این گروه تروریستی و همچنین «ابو الحسن المهاجر» شد اما این گروه از قبل یک جانشین برای بعد از مرگ ابوبکر بغدادی منصوب کرده بود. 

نیوزوبک د ر ادامه توضیح داده است که «عبدالله قرداش» معروف به «حاجی عبدالله العفری» در ماه اوت به عنوان جانشین ابوبکر بغدادی انتخاب شده بود و کفته می‌شود که خود ابوبکر بغدادی این موضوع را پیشنهاد است. 

310 310

کد خبر 1315041

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ابوبکر البغدادی داعش ابوبکر البغدادی داعش ایالات متحده آمریکا سوریه دونالد ترامپ سینمای ایران لیگ برتر نوزدهم کردهای سوریه بارش برف باران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد بررسی تحلیلی گزارش اطلاعات مربوط به تامین ارز توسط بانک مرکزی بابت واردات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده رشد غیرمتعارف گروه کالایی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز است.

بر اساس این گزارش ارز تامین شده بابت گوشت قرمز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۶۴درصد و بابت گوشت مرغ به میزان ۱۰۴۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ دارای رشد نامتعارف نسبت به گروه کالایی و زنجیره ارزش اعلام شده توسط وزارت صمت و جهاد بوده است.

لازم به ذکر است که گزارش تحلیلی منابع و مصارف ارزی سال ۱۴۰۲ توسط دیوان محاسبات کشور برای بهره برداری متولیان نظام برنامه ریزی و تصمیم گیران اقتصادی منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت