Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره کل گمرکات استان کرمان گفت: مبلغ 346 میلیون دلار صادرات از محل اداره کل گمرکات استان کرمان داشته ایم که این میزان صادرات نسبت به سال گذشته در مدت مشابه 32 درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا قادر در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص میزان صادرات هفت ماه نخست سال جاری گفت: مبلغ  346 میلیون دلار صادرات از محل اداره کل گمرکات استان کرمان داشته ایم که این میزان صادرات نسبت به سال گذشته در مدت مشابه 32 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبلغ 246 میلیون دلار صادرات پسته از استان کرمان انجام شده است که در این زمینه نیز نسبت به سال گذشته افزایش 31 درصدی داشته ایم.

مدیر اداره کل گمرکات استان کرمان با اشاره به اینکه صادرات مصنوعات مسی در هفت ماه نخست سال با رشد 348 درصدی رو به رو بوده است، ابراز کرد: گفتنی است مبلغ صادرات انجام شده 11 میلیون دلار بوده است و همچنین صادرات اکسید مولیبدن 111 درصد،خرما خشک وتازه 100درصد و پورمعدنی 68 درصد رشد داشته است.

قادر در پایان خاطر نشان کرد: صادرات استان کرمان به کشورهای متعددی اعم از عراق، افغانستان، پاکستان، چین، امارات، ترکیه، روسیه، عمان و برخی از کشورهای اروپایی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲

بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲ با ارزآوری ۶.۲ میلیاردلاری تراز تجاری این بخش را ۲ میلیارد دلار افزایش داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  بر اساس آمار به دست آمده از موسسه پژوهش های برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی؛ در سال 1402 نسبت به سال 1401 صادرات محصولات کشاورزی افزایش 8.4 درصدی در وزن و افزایش 19.4 درصدی در ارزش داشته است.

واردات نیز کاهش 1.1 درصدی در وزن و کاهش5.6 درصدی در ارزش داشته است که این مساله حاکی از بهبود 2 میلیارد دلاری تراز تجاری محصولات کشاورزی ایران در سال گذشته است.

رشد 15.5 درصدی تراز محصولات کشاورزی کشور

این آمار حاکی از آن است که تراز محصولات کشارزی کشور در سال 1402 به نسبت مدت مشابه سال قبل، 15.5 درصد در ارزش و 5.3 درصد در وزن افزایش داشته است که  افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزآوری ۴۰۰ میلیون دلاری صنایع دستی ایران + فیلم
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • صادرات بیش از ۱۴۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران
  • ارزآوری ۶.۲ میلیارد دلاری بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین