Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سرپرست واحد آهک‌سازی ضمن اعلام این خبر گفت: واحد آهک‌سازی فولاد مبارکه وظیفۀ تأمین آهک پختۀ موردنیاز ناحیۀ فولادسازی را بر عهده دارد. این واحد دارای دو کوره از نوع دوار با پیش گرم‌کن عمودی است و به‌منظور حفظ کیفیت محصول تولیدی و حفظ آماده‌به‌کاری کوره‌ها، به‌صورت سالانه، برای تعمیرات اساسی کوره‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید نیک‌اقبال با بیان این‌که این تعمیرات با بیش از 3000 نفر ساعت تعمیراتی از 11 تا 25 مهرماه سال جاری انجام شد، گفت: ازجمله فعالیت‌هایی که برای اولین بار در این تعمیرات سالانه انجام شد می‌توان به تعویض پینیون اصلی کوره شمارۀ دو، سنگ‌زنی و انجام تنظیمات کرانویل آن اشاره کرد که ازجمله فعالیت‌های تخصصی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و کنترل فرایند صحیح، که از تعمیرات اساسی قبلی تاکنون بیش از 12 ماه فعالیت مداوم را در پی داشته، حجم نسوزکاری داخل کوره و هزینه‌های تعمیراتی را به کمترین حد ممکن رساند.

سرپرست واحد آهک‌سازی از هماهنگی کارکنان تولید، تعمیرات و نظارت دفاتر فنی تولید و تعمیرات به‌عنوان مهم‌ترین دلایل اجرای این برنامۀ تعمیراتی بزرگ یاد کرد و از تمامی واحدهای سرویس‌دهنده و پشتیبانی، شامل تعمیرات و تعمیرگاه مرکزی، واحد نسوز، دفاتر فنی و تعمیرات، ایمنی و خدمات عمومی قدردانی کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد فولاد مبارکه تعمیرات تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان

همایون فرخی مجری پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند تعمیرات، اورهال و نصب برخی از تجهیزات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان که هم در تصفیه‌خانه و هم در خط انتقال توسط شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام است، گفت : این اقدامات را از ۱۹ فروردین آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت انجام شود.

به گفته مجری پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه، پیش از این، از محل این پروژه حدود دو هزار لیتر در ثانیه آب برای شهر کرمانشاه تامین می‌شد که با انجام این اقدامات و نصب تجهیزات جدید این میزان تا ۲۳۰۰ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

فرخی تاکید کرد: این اورهال باید به صورت منظم و سالانه به منظور ارتقاء بهره‌برداری از این خط تامین آب انجام شود.

وی به مجموع پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان نیز اشاره کرد که با هدف تامین بلندمدت آب شهر کرمانشاه توسط شرکت آب منطقه‌ای اجرا شد و چنانچه قرار باشد به نرخ امروز چنین پروژه بزرگی همراه با خط انتقال (به طول ۷۳ کیلومتر) و تصفیه‌خانه را اجرا کنیم، بین سه تا چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مجری پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از اهمیت این پروژه برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: از سال ۱۳۹۱ آب این طرح به صورت اضطراری وارد مدار تامین آب شهر کرمانشاه به میزان حدود ۷۰۰ لیتر در ثانیه شد و این میزان به تدریج افزایش یافت.

فرخی خاطرنشان کرد: اگرچه این پروژه طی بیش از ۱۰ سال اخیر به صورت اضطراری وارد مدار شده و بخشی از آب شرب شهر کرمانشاه را تامین می‌کند، اما لازم است تکلیف بهره‌بردار آن به منظور استفاده بهینه از ظرفیت این پروژه عظیم مشخص شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم